Gå til innhold

gode farming plasser..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor er det gode fgarming plasser? har hørt om noen som tjener mange G om dagen for å drepe mobs som dropper mange bra items i områder som det er mobs i lav lvl....

finnes det? :hmm:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har vel ingen grunn til å begynne å farme etter gull på lvl 50?

Start heller med eit gathere yrke ( mining, herbalismen, skinning ) og skaff penger på den måten.

Skrevet (endret)

Start heller med eit gathere yrke ( mining, herbalismen, skinning ) og skaff penger på den måten.

8612035[/snapback]

Hva er det for et svar.. så klart trenger man gull på lvl 50... er lurt å starte tidligere å tenke på Epic riding mount som man kan ri på lvl 60.. bra farmesteder for 50 kommer helt ann på.. men helst ville jeg nok begynnt å lvle litt til.. samle opp alt av greens, blues og greys... bruk AH gjevnlig og vendor trash resten :)

Og seff bruk gatheryrke ditt til det yterste :) plukk opp alt av herbs om herbalist, alt av mines om miner osv :)

Endret av CyprieN
Skrevet

Farme i low lvl områder kan være en idee. Det er mange som reroller om dagen, så det er manko på greens mellom lvl 10 - 20. Holder på å lvl opp en warlock nå om dagen, og har tjent meg 80gull bare ved salg av utstyr jeg har funnet.

Lett fått tyna ut 2-3 gull for et item med riktige stats på AH.

Er man riktig heldig kan det droppe noen blå items også.

(Er ikke sikkert det gjelder for der du spiller)

Har du gathering professions plukk opp det du finner å selg det på AH, sammen med gear som dropper. Alle typer cloth er også alltid garantert god butikk.

Uansett beste tipset jeg kan gi er å lvl opp til 58.

Reis så til Outland og begynn med quester der.

Fortjenesten er bedre overall i Outland. :)

Skrevet
Farme i low lvl områder kan være en idee. Det er mange som reroller om dagen, så det er manko på greens mellom lvl 10 - 20. Holder på å lvl opp en warlock nå om dagen, og har tjent meg 80gull bare ved salg av utstyr jeg har funnet.

Lett fått tyna ut 2-3 gull for et item med riktige stats på AH.

Er man riktig heldig kan det droppe noen blå items også.

(Er ikke sikkert det gjelder for der du spiller)

Har du gathering professions plukk opp det du finner å selg det på AH, sammen med gear som dropper. Alle typer cloth er også alltid garantert god butikk.

Uansett beste tipset jeg kan gi er å lvl opp til 58.

Reis så til Outland og begynn med quester der.

Fortjenesten er bedre overall i Outland. :)

8616857[/snapback]

Du kan jo farme etter magic dust... Har fått flere tilbud om 70g og oppover for en stack.

Skrevet
Magic dust kan kjøpes fra Kyrenna i Silvermoon står det?

(Samme info på wowhead)

Må kun være lønnsomt å selge som Alliance spiller da.

8617051[/snapback]

Det står listet hos flere vendors på flere sider har jeg sett, men har vært innom mange plasser uten at det finnes. Jeg tror ikke de finnes hos vendors lenger, mulig de gjorde det tidligere. Nå droppes det kun(?) fra Dust Devils i Westfall.

Skrevet

8612035[/snapback]

Hva er det for et svar.. så klart trenger man gull på lvl 50... er lurt å starte tidligere å tenke på Epic riding mount som man kan ri på lvl 60..

Nja... Du får uansett ikke epic riding før 60, så hvis du drar til Outland på 58, vil du ha nok penger på 61-62 uansett. Så da er det bedre å faktisk spille spillet enn å drive med kjedelig grinding.

Gjest Slettet+987123897
Skrevet (endret)
Hva med meg da? :p

Er lvl 39 og en halv og trenger ca 36 gull til lvl 40. :(

8617107[/snapback]

Rock Elementals i Badlands? Droppar masse vendor skit og elemental earth. Edit: Det vil kanskje ta litt lenger tid enn en halv level.

Endret av Slettet+987123897
Skrevet
Hva med meg da? :p

Er lvl 39 og en halv og trenger ca 36 gull til lvl 40. :(

8617107[/snapback]

Plukk 1,5 stack med Fadeleaf:P Hvis du ikke er herbalist så vet jeg neimenn ikke.

Jeg er herbalist og skinner... Tjener penger i fleng:)

Det er ikke sånn at jeg går rundt og leter etter blomster, men plukker dem opp når jeg uansett er i området. Kommer bestandig over en eller annen blomst når jeg er ute på tur.

Skrevet

Skinning er veldig bra nå ser det ut til, man dreper ofte beasts og leather selger som aldri før. I outlands får man clefthoof leather som går for relativt mye penger (ihvertfall på min server). Angrer litt på at jeg ditcha skinning på lavere levels fordi det ikke var noe å tjene på det før. :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...