Gå til innhold

Skal kjøpe speilrefleks - 6000kr


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nikon D50,Nikon D40,Canon 350D og Pentax K100D kan du titte på,de ligger innenfor din prisklasse.

Sleng med Samsung GX-1L, du får det med 18-55 og 50-200mm for rundt 5500 kr nå, og det er et ganske glimrende kjøp... Evt. du kan få huset med bare 18-55 for rundt 4000 kr. Trumf.no er et stikkord...
Lenke til kommentar
Nikon D70(s) med kitobjektiv.

Også et alternativ som bør vurderes veldig sterkt, ja...

8607303[/snapback]

D70s bør absolutt vurderes seterkt, vil også anbefale å ta en titt på 350D. Finn ut hvilket kamera du synes er best å bruke.

 

hilmo

Lenke til kommentar
Nikon D70(s) med kitobjektiv.

Også et alternativ som bør vurderes veldig sterkt, ja...

8607303[/snapback]

D70s bør absolutt vurderes seterkt, vil også anbefale å ta en titt på 350D. Finn ut hvilket kamera du synes er best å bruke.

 

hilmo

8608020[/snapback]

 

D70 er ett godt kamera, men er det ikke vanskelig å få tak i? De fleste av butikkene jeg har vært på hadde ikke D70.

Lenke til kommentar
D70 er ett godt kamera, men er det ikke vanskelig å få tak i? De fleste av butikkene jeg har vært på hadde ikke D70.

Begynner å bli vanskeligere ja, men det er ikke helt umulig. JapanPhoto har det vel fremdeles, men ikke i 18-70-kit (bare kamerahus, 18-55-kit eller 18-200-"kit").
Lenke til kommentar
D70 er ett godt kamera, men er det ikke vanskelig å få tak i? De fleste av butikkene jeg har vært på hadde ikke D70.

Begynner å bli vanskeligere ja, men det er ikke helt umulig. JapanPhoto har det vel fremdeles, men ikke i 18-70-kit (bare kamerahus, 18-55-kit eller 18-200-"kit").

8608075[/snapback]

Kjøpte akkurat dette kit'et der, og ble utrolig fornøyd!!

Det ble en ny verden for meg å kunne knipse i raw...

Ser ut til at de er tomme nå, men ring gjerne til butikkene i Oslo og sjekk der... De hadde både i Byporten og i Akersgata for kort tid siden... Lykke til!!

Lenke til kommentar
Har nettopp hatt konfirmasjon og har bestemt meg for å kjøpe et speilreflekskamera for noe av pengene. Betaler maks 6000 for kamera. Bryr meg ikke hvilket merke det er. Har ikke så god peiling på speilrefleks enda, så har ikke mer informasjon å gi.

 

Noen anbefalinger?

8607061[/snapback]

 

 

Dersom du vurderer brukt bør du sjekke følgende annonse på finn:

 

Konca Minolta 7D med Sigma 18-50mm F2.8[/url]http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=10105876

 

Dersom kameraet er i bra stand og bor du i Oslo området kan du se og teste kameraet før du evt kjøper.

 

Ved kjøp av bruk alltid be om orginalkvittering. Dersom vedkommende ikke har den dropp kjøpet, er det tyvegods risikerer du å miste både penger og kamera. Samtidig som du beholder reklamasjonsretten.

Lenke til kommentar

Tenkte bare jeg skulle nevne Olympus her... De har flere kameraer innenfor prisklassen.

Det som er verd å merke seg er jo at Olympus har høstet veldig mye bra kritikk for kit-objektivene sine. Du får 14-45mm og 40-150mm (total zoomrange i 35mm ekv. format = 28-300mm) for en meget billig penge. Dette er bra saker.

Lenke til kommentar
D70 er ett godt kamera, men er det ikke vanskelig å få tak i? De fleste av butikkene jeg har vært på hadde ikke D70.

Begynner å bli vanskeligere ja, men det er ikke helt umulig. JapanPhoto har det vel fremdeles, men ikke i 18-70-kit (bare kamerahus, 18-55-kit eller 18-200-"kit").

8608075[/snapback]

 

Jeg kjøpte også akkurat kit med 18-70 (for 6000 kroner), hos JapanPhoto i Akersgata... tror de har to igjen nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...