Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?

Anbefalte innlegg

Skrevet

En lang duster kan fort bli tullete, det samme gjelder egentlig hatt. Stilen må virkelig være gjennomført for at man ikke skal bli "han dusten som tok på seg en hatt". Er man under 20 er det svært vanskelig å slippe unna med hatt ihvertfall. ^^

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hatt er kult, det :) Særlig når det er gjennomført. Ikke bare sleng på deg hatt, men ha en god frakk eller ulljakke, samt ordentlige bukser :) Gjerne et fargerikt skjerf for å sprite opp den sannsynligvis helsorte stilen.

Endret av Beges
Skrevet

Wow se der, to stk som skriver omtrent det SAMME etter hverandre :p

Syns frakk er stygt.. Sånn skinnfrakk. Fysjameg.. Frakk er stilig om man er pent kledd, og da mer liknende det første bildet..

Skrevet
Stilen til folk som skriver La Coste, som betyr "la det koste" (eller noe) på spansk, istedet for Lacoste som det faktisk heter..

jeg liker lacoste veldig godt tiltross for at det er dyrt;P

Skrevet
Stilen til folk som skriver La Coste, som betyr "la det koste" (eller noe) på spansk, istedet for Lacoste som det faktisk heter..

jeg liker lacoste veldig godt tiltross for at det er dyrt;P

Dyrt? Ok.

Skrevet
Lacoste er langt ifra det dyreste merket.

Jeg forstår at formuleringen min kan ha vært tvetydig, jeg mente ikke at det er dyrt og muligens det dyreste, men dyrt selv om det ikke er det dyreste.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...