Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner at visse mennesker synes vømmølkonseptet høres fukk'd ut. Men vømmøl handler om mer enn å bare drikke seg snydens (noe som uansett skal gjøres). Det handler om stemninga, musikken, måten alle generasjonene samles. Du må oppleve det for å forstå det.

Skrevet

Skjønner at visse mennesker synes vømmølkonseptet høres fukk'd ut. Men vømmøl handler om mer enn å bare drikke seg snydens (noe som uansett skal gjøres). Det handler om stemninga, musikken, måten alle generasjonene samles. Du må oppleve det for å forstå det.

okei..? :dontgetit:

Skrevet

Ja, slik er det.

Jeg har en ekstrem kjærlighet for dette fenomenet. Jeg har jo vokst opp sammen med dette arrangementet og musikken. Det er veldig stort for verdalingene dette her..

Skrevet

Helt klart robbsi! Det blir aller tiders med noen Tuborg under årets opptog ja :)

Litt on-topic da.

Vømmølstilen er kun kul 3-5 juni!

Skrevet

Poenget mitt er kun at det kan oppfattes som rasisme, noe som så vidt jeg vet ikke er tillatt her.

Og det kommer fra en som er vokst opp et sted hvor 99% er innvandrere.

Skrevet (endret)

Rasistisk å si pakkis? Da er jeg rasist, for jeg sier pakkis og neger. De som påstår at det å si at pakkis er rasistisk, vet ikke hva ordet betyr.

Men nok OT.

Endret av Coa
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...