Gå til innhold

Hva slags stil liker du ikke å se?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vent nå litt, du foretrekker skjorter i polyester?

hahaha polyester ja... Sikkert fint og behagelig det.

Ikke undervurder polyester! Dress to kill! Polyester legger ikke igjen materialer på åstedet! Haha. :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De fleste som kjører i slike drakter, er jo ofte drevne fristilkjørere, som må ha jumpsuites for å unngå snø på ubehagelige steder! :p Men, den typen håper jeg er forbeholdt tyskere og dansker i påskefjellet.

Skrevet

Henta ut noe snacks fra månedens Mann, haha.

263ftw8.jpg

Med teksten: Slips trenger absolutt ingen skjorte.

Annet sitat fra bladet: Et merke som stadig får nye stjerner i margen av Mann's trendredaksjon, er g-star raw.

Skrevet

Haha, jeg leste det bladet i forrige uke mens jeg klippet meg. Frisøren og jeg lo godt av forslagene, og at modellen så ut som vokalisten i The Darkness. Det var absolutt ingen gode tips i det bladet, og alle klærene var overpriset og dårlig satt sammen. Amateur hour.

Skrevet (endret)

Haha, kom det bladet ut i forrige uke? G-Star har jo blitt brukt av eldre menn som desperat prøver å virke yngre og douchebags i flere år. Legg gjerne ut flere bilder, Anews.

Endret av Atald
Skrevet

Nå så ikke jeg på Paradise Hotel i fjor, men har registrert at Petter Pilgaard vant (han har jo vært mye i media etter det). Er ikke det han som står ved siden av karen med den tatoverte armen i lufta? Ligner i så fall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...