Gå til innhold

Noen her fra Krokeide?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Som de fleste (!) vet er Krokeide et lite tettsted like sør for Bergen. Vi er rundt 340 innbyggere her og det ville jo hvert sykt vittig om vi var flere. :) Denne tråden ville ikke blitt opprettet om jeg ikke tilfeldigvis fant en tråd om Austevold som er enda mindre og når det faktisk var 2 derfra, bør det jo være noen krokeidinger her eller hva? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Når det er sagt trenger vi sikkert ikke en ny tråd for hver liten krok på kartet.

8598501[/snapback]

No offence. Kult at dere samler dere, men det blir utrolig corny å ha en egen get-together-tråd for tettsteder med under 50 innbyggere også videre.

Stygg utvikling imo.

På gjensyn.

Skrevet
Nei, det blir faktisk supertøft! :)

8600094[/snapback]

Ja!

Like tøft som "Hvor mange er det her fra Indre Sibir"-tråden, som faktisk ble stengt.

Sikkert like mange fra indre sibir, nordpolen og andre avsidesliggende steder som små tettsteder som nettopp har fått utbygd ISDN-nettverket.

Skrevet

Næhei! Krokeide ørn er geniale, Krokeide hauk er litt dårligere imo. Vi er btw, rundt 350 innbyggere (flere enn på Austevoll) og når de da får en egen tråd er det litt cornie at ikke vi også skal ha en tråd og hygge oss i. Vi har hatt bredbånd i flere år.

Skrevet
Du er klar over at 350 mennesker er utrolig lite, saluttknall?

Jeg kjenner folk som har over 350 søskenbarn, SÅ DET SÅ! (nesten hvertfall)

Beat it.

8600484[/snapback]

Det er ingenting, jeg har 350 søsken!

But i think Chat-master satt it on the spiss lizm.

Skrevet
Du er klar over at 350 mennesker er utrolig lite, saluttknall?

Jeg kjenner folk som har over 350 søskenbarn, SÅ DET SÅ! (nesten hvertfall)

Beat it.

8600484[/snapback]

Det er ingenting, jeg har 350 søsken!

8600639[/snapback]

Det er da ingenting, snart har vi 350 moderatoter i denne tråden hvis det blir for mye OT ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...