Gå til innhold

Babethread (Extreme modem warning!) 5 bilder per post!

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet

..... Litt variasjon

Dette er det værste jeg har sett i mitt liv.

En kamerat av meg viste det... Trudde ikke folk var så syke... Les historien nederst hvis dere ikke spiser...

Linken er *Fjernet* :p

Videoannonse
Annonse
Skrevet
..... Litt variasjon

En kamerat av meg viste det... Trudde ikke folk var så syke... Les historien nederst hvis dere ikke spiser...

Linken er HER

Virkelig ekkelt het spydig.

Skrevet
..... Litt variasjon

Linken er HER

Unskyld at jeg spør, men hva f*** er det du surfer på? hvordan kom du over den siden?

Skrevet
..... Litt variasjon

Linken er HER

Unskyld at jeg spør, men hva f*** er det du surfer på? hvordan kom du over den siden?

ehm... Hvis en kamerat viste han siden så var det vel ikke han som surfa.. :roll:
Skrevet
..... Litt variasjon

Linken er HER

ehm... Hvis en kamerat viste han siden så var det vel ikke han som surfa.. :roll:

nei det er jo sant det så klart, blei bare så veldig skremt når jeg så siden?

Skrevet
..... Litt variasjon

Linken er HER

:evil: :x fjern den linken før en moderator banner deg for hvem vet hvor lenge :grumpy:

og når du linker til den mest ekleste å motbydelige h0mse-siden på nette for å skape variasjon i en Babethread har du seriøse problemer

Skrevet

Hvorfor har tråden "krympet" med 5-6 poster det siste døgnet?

I går var garvgraphx-bildene på toppen av side 78, nå er de nederst på side 77.

Er det noen moderatorer som driver å sletter poster? (Slette-knappen er borte for oss vanlige)

Skrevet

Er det noen moderatorer som driver å sletter poster? (Slette-knappen er borte for oss vanlige)

edit posten og merk av på 'delete this post'?

kanskje det bare var noen som innså at de hadde lagt ut bilder av berter som egentlig var GRESSELIG kjedelige (sånn som ca. alle bildene her).

Skrevet
vet hvem det er

yeah right, og jeg pleier å drikke morgen te med britney :roll:

Og jeg slikker saft av cameron diaz som en start på morgenen

Skrevet
jeg bor i sandefjord

hu bor i Larvik

....

jeg er 18 (blir 19 i år)

hu er 19

....

OHHHHH da er det lite sansynlig AZZ!