Gå til innhold

Babethread (Extreme modem warning!) 5 bilder per post!

b-real

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

:dribble: Adriana Lima :dribble:

duro_alima_vs_103.jpg

a.lima_10.jpg

ALimaJSCAN0076.jpg

jj, bruker du 1337 opera så klikker du bildet og drar til "et sted".

Det finnes vissstnok en "1337 IE" også, men jeg har aldri sett noe til den :laugh:

Endret av Tx3
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Synd at bildene ikke virker Tx3...Adriana Lima er virkelig PEN!! :dribble:

Bruker du IE: Kopier adressen til bildene og lim inn i browseren.

Bruker du 1337 Opera: Trykk på bildet, dra det til siden og deretter slipp knappen :)

Skrevet

Ja, beklager, siden jer linker til er ikke så utrolig glad i at folk linker direkte til bildene deres, og NGT har fortsatt ikke svart meg angående mitt Brukernavn og pass :angry:

Skrevet (endret)
Synd at bildene ikke virker Tx3...Adriana Lima er virkelig PEN!!  :dribble:

Bruker du 1337 Opera: Trykk på bildet, dra det til siden og deretter slipp knappen :)

Bruker du 1337 IE: Trykk på bildet, dra det til skrivebordet, så laster den ned...

Endret av jorgenindahouse
Skrevet

Har flere bilder av Adriana Lima på pc'en...men det funker ikke å upploade bilder til home.no...skulle så gjerne ha fått lagt dem ut!

Skrevet
Synd at bildene ikke virker Tx3...Adriana Lima er virkelig PEN!!  :dribble:

Bruker du 1337 IE: Trykk på bildet, dra det til skrivebordet, så laster den ned...

Er jo bare sucky det. Skrivebordet blir jo fyllt opp på 1-3-7 og man må åpne det. Opera: Klikk på bildet og dra det en millimeter til siden så kommer det frem :thumbs:

Skrevet

Hadde ikke hatt noe imot at hun nummer to fra bunnen hadde fikset noe snacks til meg på kjøkkenet nei...

B|real: kongebilde.. flere slike takk :yes:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...