CyL8R Skrevet 12. mai 2007 Skrevet 12. mai 2007 (endret) Etter å ha lånt cd-spelaren til ein kompis, var det på tide å få tilbake den gode gamle kasett-spelaren tilbake i bilen:p Men for å få lyd ut av den igjen, så måtte eg slå inn ein firesifra kode. Men eg har ikkje peiling på kva denne koden er:/ Tvile sterkt på at eg har noko bruksanvisning til denne eller noko, så kan ikkje finne koden på den måten. Nokon som veit kva koden er, eller som veit korleis eg kan finne den? Snakk om ein Blaupunkt Heilbronn RCC 24 her altså... Endret 12. mai 2007 av CyL8R
CyL8R Skrevet 12. mai 2007 Forfatter Skrevet 12. mai 2007 Ser ut som eg har klart å låse den no Får berre opp - - - - og får ikkje slått inn noko tal. Kva må eg gjere for å unlocke den?
cossiemk1 Skrevet 12. mai 2007 Skrevet 12. mai 2007 Det er nærmest håpløst, så mitt forslag blir å kaste den gamle dritten, og kjøpe en ny cd spiller
CyL8R Skrevet 13. mai 2007 Forfatter Skrevet 13. mai 2007 Det er nærmest håpløst, så mitt forslag blir å kaste den gamle dritten, og kjøpe en ny cd spiller 8595792[/snapback] Haha, veit! Sjå mitt siste innlegg, så kanskje du kan hjelpe meg litt der?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå