Gå til innhold

Frakt av Marshall Forsterker!


Zombane

Anbefalte innlegg

Blir så utrolig irritert......jeg har en marshall mag100hdfx gitarforsterker som jeg skal selge.

jeg har fått en kjøper og alt er i orden (tror jeg).

 

Så ringer jeg posten for og høre hvordan dem gjør det med frakting av forsterker.

og får høre at dem bare frakter varer opptill 35 kg.

 

Ok greit nok det, så sjekker varetransport firmaer som box delivery og jetpack og noen andre. hvor det koster 2000 for og sende den dit forsterkeren skulle (fra ålesund til en plass litt utenfor bergen)

 

Så no som jeg har gitt opp musikken og alt så tar denne forsterkerne bare plass,

så jeg vurdere og kaste den ut av vinduet bare på faen!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789
Blir så utrolig irritert......jeg har en marshall mag100hdfx gitarforsterker som jeg skal selge.

jeg har fått en kjøper og alt er i orden (tror jeg).

 

Så ringer jeg posten for og høre hvordan dem gjør det med frakting av forsterker.

og får høre at dem bare frakter varer opptill 35 kg.

 

Ok greit nok det, så sjekker varetransport firmaer som box delivery og jetpack og noen andre. hvor det koster 2000 for og sende den dit forsterkeren skulle (fra ålesund til en plass litt utenfor bergen)

 

Så no som jeg har gitt opp musikken og alt så tar denne forsterkerne bare plass,

så jeg vurdere og kaste den ut av vinduet bare på faen!

8593122[/snapback]

 

hva med å bruke DHL?

Lenke til kommentar
Blir så utrolig irritert......jeg har en marshall mag100hdfx gitarforsterker som jeg skal selge.

jeg har fått en kjøper og alt er i orden (tror jeg).

 

Så ringer jeg posten for og høre hvordan dem gjør det med frakting av forsterker.

og får høre at dem bare frakter varer opptill 35 kg.

 

Ok greit nok det, så sjekker varetransport firmaer som box delivery og jetpack og noen andre. hvor det koster 2000 for og sende den dit forsterkeren skulle (fra ålesund til en plass litt utenfor bergen)

 

Så no som jeg har gitt opp musikken og alt så tar denne forsterkerne bare plass,

så jeg vurdere og kaste den ut av vinduet bare på faen!

8593122[/snapback]

 

hva med å bruke DHL?

8594792[/snapback]

 

Jau...hvis du vil kaste pengene ut vinduet så.....

 

Send det med posten du.

Tror de 35kg du referer til er type bedriftspakke....der har de begrensning på hvor tunge pakker de skal løfte på.

Lenke til kommentar

Har han et 4x12 kabinett veier det fort over 35 kilo alene. Den beste ideen jeg kan komme med er å spørre et flyttebyrå eller lignende om de skal kjøre et lass fra Ålesund til Bergen (eller motsatt vei) i nærmeste fremtid. Hvis lastebilen ikke er full tar de sikkert med forsterken din for en billig penge.

 

Ellers ville jeg spurt om man kunne få den med på Hurtigruta eller lignende. Sjøveien må jo være det opplagte valget om man skal fra Ålesund til Bergen. Men jeg vet ikke om Hurtigruta tar med fraktgods lenger. Hvis ikke finnes det kanskje andre.

 

Ulempen med slike løsninger er at kjøper må til Bergen og hente pakken. Om det er til å leve med vet jeg ikke.

 

Geir :)

Lenke til kommentar
Hmmmmm...hva med Ekspress bussen eller Kystbussen eller hva den nå heter?

 

Du leverer direkte på bussen, og han henter direkte på bussen....

 

Bare en tanke....

8598019[/snapback]

 

 

takker for alle svar og for de som har sympati for meg =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...