Gå til innhold

Playstation 3+ Motorstorm 4500 levert


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ta det rolig, pakken er forsikret med ca 50 CAD over hva du betalte.

9138842[/snapback]

 

Er du sikker på det? Er det VGP som er forsikret den da eller? Jeg har ikke lest noe om det på siden dems, men det kan jo hende det står der likevel.

 

Alt DHL vet er jo at pakken koster under £20CAD, og ikke at du har betalt over 4000,- NOK. :hmm:

Lenke til kommentar
ta det rolig, pakken er forsikret med ca 50 CAD over hva du betalte.

9138842[/snapback]

 

Aiai, er det sant?

 

Da har du gjort dagen min en god del hakk bedre!

 

Har ikke gitt opp håpet helt ennå, men det ser ikke så lyst ut :(

9138859[/snapback]

 

 

ja, ta emailen du fikk fra dhl.com, og track waybill nummeret.

 

www.dhl.ca

 

nederst er mulighet for "view" waybill. Der kommer et bilde av ordreseddelen, og du kan se hva den er forsikret for

 

 

edit

 

hvis andre har originalesken, så kan dere selv sjekke at dette stemmer

Endret av EG-s
Lenke til kommentar

Aha, i see.

 

Problemet er bare at DHL Express driver gjenbruk av waybill-nummere, så når jeg tracker den kommer det opp en seddel adressert til Australia i 2004.

 

Må si jeg er meget imponert over DHL, de gir virkelig et svært tillitsvekkende inntrykk.

 

Men da stoler jeg på deg EG-s, tusen takk for støtte alle sammen!

Lenke til kommentar

Ohh man det her er kjipt.. Faktisk første gang jeg hører om dette. Du vil kun få erstatning for pakkens verdi 20 CAD, hvis ikke pakken dukker opp etterhvert..Boksens fysiske størrelse er for stor til å bare bli borte, så da er det vel snakk om tyveri internt.

 

Lykke Til

Endret av Torrevieja
Lenke til kommentar

Nå hender det jo det ganske ofte at DHL tror pakken rotet bort, så går det noen dager så finner en sjåfør pakken igjen i bilen/ dukker opp på lageret eller noe i den dur.

 

Evt. sendt med feil fly, så returnerer den til avsender som sender på nytt o.l. Ta kontakt med avsender pr. mail og forklar hva DHL sier, avvent på hva de returnerer som svar (send med kopi av mailen fra DHL)

 

I mellomtiden kan det godt tenkes at pakken dukker opp.

Lenke til kommentar
Jeg har et spørsmål litt utenfor tema, men det er best å ta det her.

 

Jeg bestilte 2 ps2 -> USB konverterkabler, de ble sendt sist mandag (16.07) og har enda ikke kommet. Kan dette forventes utfra at det er sommer og evt. andre ting? har andre opplevd trege leveringer fra videogamesplus?

9140092[/snapback]

 

Jeg har lagt inn 4 bestillinger (1 preorder) de siste ukene, og mine varer har blitt sendt mellom 9 timer etter bestilling og ~40 timer etter bestilling.

 

:hmm:

Lenke til kommentar
Jeg har et spørsmål litt utenfor tema, men det er best å ta det her.

 

Jeg bestilte 2 ps2 -> USB konverterkabler, de ble sendt sist mandag (16.07) og har enda ikke kommet. Kan dette forventes utfra at det er sommer og evt. andre ting? har andre opplevd trege leveringer fra videogamesplus?

9140092[/snapback]

 

Jeg har lagt inn 4 bestillinger (1 preorder) de siste ukene, og mine varer har blitt sendt mellom 9 timer etter bestilling og ~40 timer etter bestilling.

 

:hmm:

9140105[/snapback]

 

har du fått spilet du forhondsbestilte? i såfall hvor mange dager etter relise?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...