Gå til innhold

bildekritikk på flickr


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hei. Jeg fant ikke noen kritikk på bilder på den siden. Så de fire bildene som lå der. Må man melde seg inn for å finne kritikken? Eller er det ikke lagt inn noen kommentarer enda?

8607401[/snapback]

 

 

man laster opp et bilde så kan hvem som helst legge inn kritikk på bildet. Prøver og gjøre slik at man laster opp 1 og gir så kritikk på de to til høyre for at alle skal få kritikk på bildene sine..

 

vet det er en god del som bruker flickr så hadde vert kjekt om dette hadde fungert men får se med tide om det er noe folk vil bruke.

 

 

:)

Endret av WexFury
Lenke til kommentar
WexFury:

(<a href="http://www.flickr.com/groups/bildekritikk/"> Bildekritikk!</a> gruppen)

 

gir meg ikke en slik link som dere andre får når de poster kommentarer til bildene. Hva gjør jeg galt?

8617583[/snapback]

 

funker ikke den?? merkelig, ser ikke noe feil med linken hvertfall.. er den jeg bruker og den fungere fint hos meg..

 

copy and paste er måten jeg gjør det på hvertfall..

 

 

Eirik

Lenke til kommentar
*pirke på liten ting*

På forsiden, i gruppebeskrivelsen så står det bare at man må kommentere på to bilder, ikke noe om at det må kommenteres på de to til høyre for ditt. Det står bare i den posten, og det er jo litt vesentlig om det er en regel :)

8625908[/snapback]

 

sånn.. da skal det være fikset. :)

Lenke til kommentar
[funker ikke den?? merkelig, ser ikke noe feil med linken hvertfall.. er den jeg bruker og den fungere fint hos meg.. 

copy and paste er måten jeg gjør det på hvertfall..

Eirik

8618627[/snapback]

Det er sikkert også fordi jeg ikke er "pro".

 

--------

Jeg tok også "kopier" og "lim inn".

Endret av pybalto
Lenke til kommentar
[funker ikke den?? merkelig, ser ikke noe feil med linken hvertfall.. er den jeg bruker og den fungere fint hos meg.. 

copy and paste er måten jeg gjør det på hvertfall..

Eirik

8618627[/snapback]

Det er sikkert også fordi jeg ikke er "pro".

8629159[/snapback]

 

 

det skal ikke ha noe og si.. :)

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Veldig god bildekritikk her også:

 

http://www.flickr.com/groups/scoreandcomment/

 

Når man har lagt inn et bilde gir man en utfyllende og konstruktiv kommentar + en poengsum for 5 forskjellige kriterier på de tre bildene som ble lagt inn før ditt eget bilde.

 

Den totale poengsummen fungerer som en rangering av kvaliteten på alle bildene i gruppen.

 

Meld dere inn og prøv!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...