Whatefu Skrevet 9. mai 2007 Skrevet 9. mai 2007 Hei, har nå skjønt at det kan være lurt å skille mellom lagringsdisken og disken for OS og programmvare. Er den noen som kan anbefale en god OS disk som er stille. Jeg forsøker å sette sammen en ny PC som skal være stille og håndtere Media Center og litt videoredigering. her er link til oppsettet mitt så langt. https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=46547.
VetleRsport Skrevet 9. mai 2007 Skrevet 9. mai 2007 Kjøp deg en raptor disk på 74gb eller noe og ha til OS og spill programmer etc
Fredrik- Skrevet 10. mai 2007 Skrevet 10. mai 2007 (endret) Selv valgte jeg en WD Raptor 74GB 16MB Cache. Meget fornøyd med denne, den er kjapp men lager litt go'lyder - så er du anti-støy fanatiker så styr unna 150GB versjonen av denne har 2 plater i motsettning til 1 his 74GB versjonen, noe som gjør den en smule tregere. Når disken skal brukes til OS/program/spill disk så trenger du strengt tatt ikke mer enn 74GB heller :u) -- edit -- (...) disk som er stille. Da burde du kanskje styre unna Raptorn, den bråker strengt tatt en del.. Endret 10. mai 2007 av Fredrik-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå