Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Gjett om jeg har lyst til å gi f i den regelen på jobben men tror de skal gjøre ferdig jobben der først.

Veit ikke om ho har type, har ikke snøring, med ho bodde aleine hvertfall da.

 

Dette tror jeg har vært århundrets dårligste dag for min del, var i skyene på morgenkvisten i 6 tiden men nå sitter jeg her bare med en finger som mangler noen deler og det gjør jo bare ufattelig vondt i tillegg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde nytt blad på stanley kniven og skulle skyndte meg med å få skjært av noen plater på veggen også bare plutselig har jeg kappet av meg halve neglen og en del av fingertuppen.

 

Alt skjedde så fort så husker egentlig ikke så mye av det, veit bare at det gjør noe sinnsykt vondt.

 

Litt OT dette her da.

Lenke til kommentar

håndtverker - hvis du lar denne sjansen gå fra deg kommer du bare til å angre resten av livet. Hvis du derimot tar sjansen og tråkker til, så risikerer du

 

1) Å gå på en skuff (hun viser seg ikke å være interessert)

2) Å få en negativ tilbakemelding til sjefen.

 

Dersom punkt 2 intreffer, så tar du bare den rødmende "jeg ble så forelska" overfor sjefen din, så smelter han og lar det gå. Ikke vær redd for dette.

Lenke til kommentar

Nå er det snart så jeg plukker opp telefonen og bare ringer.

Blir gal her, av å bare være usikker, får jeg et nei så er det jo greit.

 

Men er litt redd vis ho oppfatter dette galt at jeg bruker jobbens midler til å kontakte ho.(hvis jeg kan kalle det da)

 

Tenker på å skifte jobb til høsten så har kanskje ikke så mye å tape her.

Men er det galt å bruke firmatelefon i denne sammenheng? eller skal jeg bare stikke å handle meg no billig ringkontant greier.

 

Føler at det blir litt galt å bruke firmatelefonen på en måte, bruker den jo til vanlig men akkurat dette blei litt rart.

Lenke til kommentar

hvis du skal innlede samtalen med hva hun synes om arbeidet er det vel mest naturlig om du bruker jobbtelefonen. på meg virker det som det er den eneste mobilen du har og da blir det bare mer naturlig å bruke den.

 

nå er dette bare et forslag fra meg men du kunne jo "tilfeldigvis" nevne at du ikke kunne komme å fortsette å jobbe neste uken.. påden måten vil du kunne dreie samtalen over på litt mer off topic samtaleemne..

Lenke til kommentar
hvis du skal innlede samtalen med hva hun synes om arbeidet er det vel mest naturlig om du bruker jobbtelefonen. på meg virker det som det er den eneste mobilen du har og da blir det bare mer naturlig å bruke den.

 

nå er dette bare et forslag fra meg men du kunne jo "tilfeldigvis" nevne at du ikke kunne komme å fortsette å jobbe neste uken..  påden måten vil du kunne dreie samtalen over på litt mer off topic samtaleemne..

8583862[/snapback]

 

Er den eneste mobilen jeg har ja, men syns det blir litt rart på en måte å bruke den.

Men du har et poeng der du mener at jeg kan starte med no tilfeldig jobb prat.

 

Ho skjønner nok mye når jeg spør om membranen blei bra.. haha.

Eller hvis jeg spør om ho blei fornøyd når vi hadde pigga opp hele det gamle baderomsgulvet hennes.

Lenke til kommentar
I motsetning til hva mange andre mener her, så mener jeg du ikke bør drite i reglene.

 

Ei venninne av meg opplevde å bli kontaktet av en som hadde fått nr hennes i jobbsammenheng. Hun var ikke int. og følte det hele var ubehagelig.

8611106[/snapback]

 

Det er det jeg er litt redd for også.

Og siden dette er imot reglene på jobben også så er jeg veldig lei akkurat dette.

 

Fikk beskjed på jobben idag at jeg ikke fikk lov å være i arbeid mens jeg var sjukemeldt, så måtte dra hjem rett før jeg skulle til henne.

Nok en dårlig start på uka.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...