Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Trenger hjelp til kjøp av komplett bilstereo!?


Anbefalte innlegg

For mitt bruk er det helt greit... Jeg går for en veldig billig stereo (har to av disse elementene) og venter på en Soundmagus X-1502 forsterker. (LINK)

Dette blir ca. 3000kr med alle kabler. Kasse fikk jeg av naboen. (Lukket kasse på 50 liter, veldig liten kasse, mye plass igjen i bagasjerommet).

 

Har ikke hørt dette spille, men vet at de elementene har fått mye skryt (sjekk RF-forumet f.eks), men for all del, det er ikke det beste man kan få, og de begynner å bli litt gamle liksom (ikke nyeste teknologi). Men som sagt tror jeg de funker i min bil. Jeg har litt mindre bil enn deg da, jeg har en Mitsubishi Colt. Dette var da mitt billig-forlsag.

 

HER er de hos bilstereo.no... på tilbud.

Som sagt tror jeg at Jacobs Auto Supply i oslo har 3 stykker igjen til 650kr.

Endret av jalejale
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
For mitt bruk er det helt greit... Jeg går for en veldig billig stereo (har to av disse elementene) og venter på en Soundmagus X-1502 forsterker. (LINK)

Dette blir ca. 3000kr med alle kabler. Kasse fikk jeg av naboen. (Lukket kasse på 50 liter, veldig liten kasse, mye plass igjen i bagasjerommet).

 

Har ikke hørt dette spille, men vet at de elementene har fått mye skryt (sjekk RF-forumet f.eks), men for all del, det er ikke det beste man kan få, og de begynner å bli litt gamle liksom (ikke nyeste teknologi). Men som sagt tror jeg de funker i min bil. Jeg har litt mindre bil enn deg da, jeg har en Mitsubishi Colt. Dette var da mitt billig-forlsag.

 

HER er de hos bilstereo.no... på tilbud.

Som sagt tror jeg at Jacobs Auto Supply i oslo har 3 stykker igjen til 650kr.

8574369[/snapback]

Hmm, jeg tror nokk at jeg vill sette inn litt mer trøkk. Bare sånn at jeg har :) Jeg liker sikkelig trøkk i bassene. Jeg fyller ikke 18 enda så sitter liksom bare med et Logitech 5500 nå mens jeg venter på og ta lappen. Men derfor begynner jeg i god tid så jeg får ordna sikkelig anlegg i bilen.

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Da har jeg fått jobb i sommer som vil tjene inn penger til anlegg og vell så det! :) Kan jeg snart begynne og sette opp en liste over ting jeg vil ha.

 

Men kommer det fort nye ting på markedet innen bilstereo så jeg må vente helt til jeg kjøper før jeg velger ut?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...