Gå til innhold

Katten min oppfører seg rart, og faller stadig om


Anbefalte innlegg

Hei, har en ca 6 mnder gammel kattejente.

 

Er slik at katten har oppført seg rart den siste uken, den tar nesten ikke kontakt, og den går rundt i huset og freser...

 

Bare noen er borti katta brøler den, og noen ganger så bare ramler den på siden som om den skulle ha svimt av..

 

Katten spiser og drikker som normalt.

 

 

Er en "Kinareise" å ta den til dyrlegen, spesiellt når det foreløpig ikke er noen hjemme som kjører bil..

 

 

Noen råd? har katta rett og slett fått en slags "ADHD" ??

 

 

På forhånd, takk for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, har en ca 6 mnder gammel kattejente.

 

Er slik at katten har oppført seg rart den siste uken, den tar nesten ikke kontakt, og den går rundt i huset og freser...

 

Bare noen er borti katta brøler den, og noen ganger så bare ramler den på siden som om den skulle ha svimt av..

 

Katten spiser og drikker som normalt.

 

 

Er en "Kinareise" å ta den til dyrlegen, spesiellt når det foreløpig ikke er noen hjemme som kjører bil..

 

 

Noen råd? har katta rett og slett fått en slags "ADHD" ??

 

 

På forhånd, takk for svar :)

8562965[/snapback]

 

Ta den med til dyrlegen så fort som mulig du. Hør om noen gidder å kjøre.

Lenke til kommentar

Når dyr har det vondt er det vår plikt å ta oss av dem. At det er ti mil til veterinær er ingen unnskyldning. Vi har påtatt oss dette ansvaret, så da får vi ta det på alvor. Katten din er veldig ung, så oppførselen kan tyde på noe alvorlig. Gamle katter kan få både forstoppelse og urinveisplager som likner anfallene til pusen din. Slag er også et alternativ, men ikke på en så ung katt. En ting er i alle fall sikkert: Katten din har det vondt og det haster å få gjort noe med det.

 

Lykke til :thumbup:

Lenke til kommentar
Når dyr har det vondt er det vår plikt å ta oss av dem. At det er ti mil til veterinær er ingen unnskyldning. Vi har påtatt oss dette ansvaret, så da får vi ta det på alvor. Katten din er veldig ung, så oppførselen kan tyde på noe alvorlig. Gamle katter kan få både forstoppelse og urinveisplager som likner anfallene til pusen din. Slag er også et alternativ, men ikke på en så ung katt. En ting er i alle fall sikkert: Katten din har det vondt og det haster å få gjort noe med det.

 

Lykke til :thumbup:

8581136[/snapback]

Skriver under på denne, jeg! :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Når dyr har det vondt er det vår plikt å ta oss av dem. At det er ti mil til veterinær er ingen unnskyldning. Vi har påtatt oss dette ansvaret, så da får vi ta det på alvor. Katten din er veldig ung, så oppførselen kan tyde på noe alvorlig. Gamle katter kan få både forstoppelse og urinveisplager som likner anfallene til pusen din. Slag er også et alternativ, men ikke på en så ung katt. En ting er i alle fall sikkert: Katten din har det vondt og det haster å få gjort noe med det.

 

Lykke til :thumbup:

8581136[/snapback]

Skriver under på denne, jeg! :)

8582537[/snapback]

 

 

det gjør jeg også!! Galskap å la pusen gå sånn når du merker det er noe galt bare fordi det er så langt til dyrlegen?

det er det DUMMESTE jeg har hørt i hele mitt liv!

betyr det at hvis en i din famile skader seg, så prøver du å fikse litt selv bare førdi det er langt å kjøre?

sorry asså, men dette satt meg litt ut..

Lenke til kommentar
At den oppfører seg slik er jo et tegn på at den har smerter. Er enig med Eplefe. Jeg ville gått,løpt,sykla hva som helst for å redde katten min. Din katt,ditt ansvar.

9032212[/snapback]

 

Velkommen til det moderne norske forbrukersamfunnet :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...