Gå til innhold

Omtale av Silent Hunter 4: Wolves of the Pacific (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det frister kanskje å kjøpe spillet senere for å få nyte grafikkdelen som du skryter av i artikkelen. Kanskje verdt pengene når spillet runder en utsalgspris på kr 250,- :)

 

Off Topic: I går så jeg en eksplosjon iscenesatt av den amerikanske marinen som ble de viste på National Geographics. Sprengkraften skulle etterligne en atombombe-eksplosjon. Det var ganske ville krefter som virket på de utplasserte krigsskipene.

Endret av G
Lenke til kommentar
Kjøpte dette i går, men sliter med å treffe båtene med torpedoene mine. Selv om jeg locker på båten bommer torpedoen. Hva er trikset?

8562312[/snapback]

 

Åpne torpedolukene først (velg en torpedoport og trykk Q).

 

Og driver skipet du sikter på å svinge hele tiden, så vent til det er veldig nært før du skyter.

Torpedoen følger IKKE etter skipet, men etter den posisjonen som skipet ville vært om den hadde stabil fart rett fram.

Lenke til kommentar
Kjøpte dette i går, men sliter med å treffe båtene med torpedoene mine. Selv om jeg locker på båten bommer torpedoen. Hva er trikset?

8562312[/snapback]

 

Åpne torpedolukene først (velg en torpedoport og trykk Q).

 

Og driver skipet du sikter på å svinge hele tiden, så vent til det er veldig nært før du skyter.

Torpedoen følger IKKE etter skipet, men etter den posisjonen som skipet ville vært om den hadde stabil fart rett fram.

8565183[/snapback]

 

 

Ok, takk. Da prøver jeg det.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Et spørsmål til omtaleren: Synes du SH3 eller SH4 er best så langt? Har du prøvd GWX til silent hunter 3 og hva synes du om at man er i stillehavet i sh4?

8653668[/snapback]

 

Jeg liker gameplayet til SH3 bedre, men grafikken til SH4 bedre.

Jeg likte også mye bedre å være en tysker rundt europa, enn en amerikaner i stillehavet.

 

Jeg har egentlig ikke testa SH4 så mye, så kan ikke si noe nøyaktig.

Men realismen og grafikken og alt det er bedre i SH4, så tror jeg går litt mer mot den.

 

Har forresten aldri komt forbi 1. oppdrag i SH4.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 4 uker senere...

Hmm, noen som kan hjelpe meg ? :S

 

Kjøpte spillet, men den blir ikke ferdig og instalere..

 

Starter instalsjonen, instalerer alle tillegstjenstene og den blå stripa går helt til andre siden, men da skjer det ikke noe mer..

 

Noen som vet hva jeg skal gjøre ?

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...