Gå til innhold

Hvilket CSspill burde jeg kjøpe?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har tenk å kjøpe meg Counter Strike, og jeg fant ingen tråder som dette.

Hvilket av Counter Strikespillene burde jeg kjøpe? :)

Endret av MobyDick
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer helt ann på. Hvis mange du kjenner spiller 1.6 kjøp det. Syns du 1.6 ser helt jævlig ut (som det gjør) kjøper du Source. Men jeg vil bare si at 1.6 er mye morsommere og spille, spesielt med folk du kjenner.

Du bør vente til CS ProMOD kommer ut, ProMod er en blanding av 1.6 og CS:S. Det har Source grafikk og 1.6 models (?) og gameplay. Jeg tror det kommer ut til sommeren. Bare søk på Counter Strike Promod hvis du vil finne ut mer. Legger ved noen bilder fra beta versjonen av spillet. LINK

Skrevet (endret)

Skriv speccsa da? :)

Specs er da maskinvaren din. Skriv dxdiag i kjør og trykk enter. Så ser du hvor mye minne (RAM) du har og hvilken prosessor (CPU) du har. :)

Edit: Ikke lett å skjønne det når det står kjøp og ikke kjør

Endret av Stones_
Skrevet
Skriv speccsa da? :)

Specs er da maskinvaren din. Skriv dxdiag i kjøp og trykk enter. Så ser du hvor mye minne (RAM) du har og hvilken prosessor (CPU) du har. :)

8547240[/snapback]

Whatttttttttttta??? :ohmy:

Skrevet

1.6

Det er (IMO) mye gøyere enn CSS. Du har en svak pc, og da vil det gå mye glattere.

Er ikke noe poeng å vente på PROMOD som en insisterer så veldig på da PROMOD har ligget i kortene og "kommer snart" i evigheter (aka år)

Skrevet

Hvis du har god nok PC, så vil jeg klart anbefale deg CS:S. Promod krever per dags dato hl2, men koderne holder på å gjøre det mulig å spille det om du har CS:S.

Skrevet

Vær så snill da! Hatt 100 slike diskusjoner. Dere blir aldri enige uansett, da det spillet dere selv spiller alltid er "best".

Oppfordring til trådstarter: Be noen sende deg guest-pass (jeg har ingen) eller prøv de hos en kamerat og se hva du liker. Eller bare kjøp det spillet kameratene dine spiller.

Skrevet (endret)

Med 384 MB RAM bør (må?) du gå for 1.6. Hadde du hatt en bedre PC, kunne du valgt mellom fortid (1.6) og framtid (CS:S).

Endret av DurinVIII

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...