Gå til innhold

Hva blir ditt neste kjøp i spilltørke-perioden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på hvilke spill dere skal kjøpe i nærmeste framtid, da det ikke akkurat er så veldig mye å velge mellom. Jeg er i hvertfall i tvil om hva det er verdt å skaffe seg...

Men det er en tittel som virkelig virker interessant, og det er The Darkness, som kommer sannsynligvis den 29 juni. Hvorfor? Fordi det er veldig gode utviklere bak spillet, nemlig Starbreeze. Det ser også litt mindre A4 ut + herlig grafikk

Hva blir deres neste spill og hvorfor? Noe som kanskje anbefales til meg eller andre? Har alle tre nye konsoller + PS2 :thumbup:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer til å kjøpe Mario Strikers og Odin Sphere som kommer i slutten av mai. Strikers for online moro og Odin Sphere er sært JRPG fra Atlus som ser fantastisk ut.

Skrevet

Neste kjøp ut er vel Forza 2 til 360 :) Skulle gjerna ha fått GRAW2 i hus også, men i og med at kontoen min er lagt på is ein liten stund til så får man prioritere hardt.

Trur ikkje det skal vere noe problem å få fyllt opp 360 samlinga de neste mnd. Wii er det derimot litt verre med. Skuffende.

Skrevet

Har for øyeblikket bare skaffet meg Wii, så det må nok bli Resident Evil 4 eller Mario Party 8 som jeg går til anskaffelse av. :)

Skrevet

Vet ikke om jeg skal skaffe meg Mario Strikers Charged Football til Wii, men det blir i allefall Resident Evil 4: Wii Edition etter hvert. Forza Motorsport 2 skal nok også skaffes til Xbox-en.

Lurer på å plukke opp Trauma Center til Wii når det kommer utpå sommeren, jeg spilte en demo av det i oktober i fjor tror jeg og likte det jeg så. Utrolig gøy, og det er en skam at spillet kom til lansering i USA, men ikke er her enda.

Skrevet

Jeg har så ufattelig mange spill jeg burde ha runnet.. så tørken kan nesten være positivt...

FFXII , GoW2, Spiderman 3, Motorstorm, rachet & clank 1,2,3

tid er et større problem enn spill for tiden.. :\

Skrevet
Garantert Forza 2 og Colin McRae : Dirt....

8551678[/snapback]

Jepp! Dette er de to neste spillene jeg garantert kommer til å kjøpe!

-Pixi ;)

Skrevet

Resident Evil 4 til Wii eller Eledees. Etrian Odyssey til DS virker flott også, men vet ikke når det kommer i Europa.

Kan hende jeg kjøper Gothic 3 til PC hvis neste patch funker. Har ikke lyst til å bruke penger på et tredje Gothic spill hvis jeg ikke kan begynne å spille det før flere år senere når jeg har over minimumspeccene.

Skrevet

Er ikke helt sikker. Nye spill, blir nok Pirates of the Caribbean det første jeg setter fingrene i. Men jeg er ikke sikker da. Vi får se :)

Skrevet (endret)

Trur det blir Alone in the dark 29 juni til PS3 som blir det neste kjøpet mitt. Kommer litt an på hva slags omtaler den får. Ellers blir det ikke noe kjøp før uti september-oktober der tenker jeg.

Endret av RockyIII

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...