Whackedorange Skrevet 7. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2007 Min Samling: Kan sees hvis man følger denne linken http://www.gamespot.com/users/Thornorway/g..._table?mode=own Beste spill PGR 3 Værste Sonic! Lenke til kommentar
OmaaarS Skrevet 7. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2007 Min Samling: Kan sees hvis man følger denne linken http://www.gamespot.com/users/Thornorway/g..._table?mode=own Beste spill PGR 3 Værste Sonic! 8557535[/snapback] Du tuller nå ikke sant? Hvor mye har det der kosta deg? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 7. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2007 Har du dame, WhackedOrange, synes jeg synd på henne. Det så ut som rundt 50.000 kroner, hihi. Lenke til kommentar
trydis Skrevet 7. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2007 Man kan få tak i mye morsomt med en rask internettforbindelse og et usenet abonnement Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 7. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2007 Min Samling: Kan sees hvis man følger denne linken http://www.gamespot.com/users/Thornorway/g..._table?mode=own Beste spill PGR 3 Værste Sonic! 8557535[/snapback] Du tuller nå ikke sant? Hvor mye har det der kosta deg? 8558942[/snapback] Nei, tuller ikke har du 360 så kan du gått legge til Whackedorange så får du se selv Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 7. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2007 Blitt noen spill opp etter "årene" jeg har hatt xbox360. Topp 11 Liste! --Xbox360-- Gears Of War Saints Row Burnout Takedown Tom Clancy GRAW Tom Clancy GRAW2 Splinter Cell - Dobbel Agent Crackdown COD3 Oblivion Halo 2 Perfekt Dark Zero Hadde Rainbow Six men solgte det, for mye bugs og drit som fikk hodet mitt til og vri seg i kumøkk og smerte. Å noe på Arcade men ikke mye. Dette for holde denne gangen. Lenke til kommentar
lerkol Skrevet 7. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2007 Litt dårlig bildet, men la gå. Vanskelig å plukke ut hva som er beste spill, men disse er fabelaktige: Dead Rising Guitar Hero II Oblivion Test Drive Unlimited Project Gotham Racing 3 Andre som er meget gode: Gears of War Call of Duty 2 F.E.A.R. Dårligste kjøp er garantert noen av de spilla jeg har som jeg ikke har prøvd. Wild guess må være Eragon Av de jeg har spillt kommer King Kong og Prey ganske dårlig ut... Har langt i fra spilt alle disse...men det kommer vel kanskje en dag (forhåpnetligvis) som jeg i alle fall får prøvd de. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 7. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2007 PGR3 - fulgte med rattet. Gears of War DOA4 - fulgte med maskinen. SC Double Agent Saints Row Crackdown R6 Vegas Lenke til kommentar
zeox Skrevet 7. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2007 Skal vi se... Gears of War Viva Piñata Dead Rising Rainbow Six Vegas Lost Planet Tony Hawk's Project 8 Enchanted Arms Table Tennis Crackdown Marvel Ultimate Alliance Ghost Recon Advanced Warfighter 2 Splinter Cell Double Agent Guitar Hero 2 (komplett med defekt disk ) Saints Row Call of Duty 3 Bullet Witch Har og rundt 14 arcade spill, men husker ikke alle i farta. Er ganske fornøyd, med tanke på at jeg har hatt maskinen siden lille nyttårsaften Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 8. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2007 Guitar Hero 2 (komplett med defekt disk ) Kanskje en ide og bytte det da? Lenke til kommentar
Eddie81 Skrevet 8. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2007 Spillene jeg har til Xbox 360 er: Perfect Dark Zero Call of Duty 2 Call of Duty 3 Amped 3 Guitar Hero II Battle for middle earth 2 (mest skuffet over) Burnout Revenge Oblivion (i henhold til spilletid det beste spillet jeg har på 360en). Gears of War Dead Rising King Kong World cup 2006 Ghost Recon advanced warfighter Blazing Angels Kommer nok til å bli en del flere ved senere anledninger. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 8. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2007 Litt dårlig bildet, men la gå. 8561722[/snapback] Klipt vekk blå-filmane frå biletet ser eg (?) Lenke til kommentar
lerkol Skrevet 8. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2007 Klipt vekk blå-filmane frå biletet ser eg (?) 8564228[/snapback] Hehe....ja...det er vel mindreårige som leser dette forumet også, så de måtte desverre klippes vekk Lenke til kommentar
zeox Skrevet 8. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2007 Guitar Hero 2 (komplett med defekt disk ) Kanskje en ide og bytte det da? 8562785[/snapback] jepp, hadde jegt hatt bevis på at jeg har kjøpt det der jeg kjøpte det Lenke til kommentar
Kaeso Skrevet 8. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 8. mai 2007 Kjøpte min 360 i februar, hadde egentlig tenkt å vente på PS3, men ombestemte meg. Har ikkje angra ett sekund. Mine spill så langt, fra først annskaffa. Gears Of War Need For Speed MW Oblivion Call Of Duty 3 NBA 06 Smakdown vs Raw 2007 Mest fornøyd med Oblivion, har spilt det mest og har snart klart alt. Gears Of War klare eg ikkje begynne på igjen etter å ha klart det, veit ikkje heilt kvifor. Føle eg er ferdig med det. Var veldig kult online! Smackdown er kult med kompiser, samme med NBA. Skal ha i nær framtid: Kameo, Crackdown, Shivering Isles. Venter mest på GTA 4. Grunnen til eg kjøpte 360 egentlig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 15. november 2007 Rapporter Del Skrevet 15. november 2007 (endret) Tar å bumper denne tråden med min nåværende spillsamling, samt kommentarer til spillene. Spill jeg eier pr. dags dato: Amped 3: Trolig det tredje spillet jeg kjøpte til min Xbox 360, da det kom kort tid etter launch. Første spill jeg fikk 1000/1000 gamerscore på, og også et festelig spill å dra frem nå og da. Nåværende generasjon med konsoller lider av akutt mangel på snowboardspill! BioShock: Kjøpt, rundet, ferdig. Spilte det første helgen, nå står det det flotte stålcoveret og støver ned. Burnout Revenge: Kjøp og spilt bittelitt. Ikke noe strålende spill, og følte at dette ikke var min type spill. Achievements er harde å få, så ingen grunn til å spille for disse heller. Call of Duty 2: Kjøpt litt ut i 2006 av min bror som var ferdig med det, helt kurrant. Spilt litt på Live, samt rundet det på normal. Call of Duty 3: Kjøpte i håp om at det skulle bli masse multiplayermoro. Singleplayerdelen var kjip, men spilte gjennom. Spilte knapt nok multiplayer. Crackdown: Artig spill, og det ble (tro det eller ei) ikke kjøpt grunnet Halo 3 betaen. Synes dette var et bra spill, leveldesignet er meget imponerende lagt opp. Historien er piss. Dead Rising: Moo! Stor skuffelse i mine øyne, spillet er utrolig kjedelig lagt opp (Otis: SPIS DRIT!) og siktesystemet er elendig. Jeg vil kunne gå mens jeg sikter. Gruelig irriterende. Forza Motorsport 2: Ikke min type bilspill, men beholdt alikevel. Har knapt nok spilt det. Gears of War: Spilte gjennom dette på lanseringshelgen, og har knapt nok rørt det siden. Herlig i co-op. Guitar Hero II: Det mest spilte spill på min Xbox 360, alltid gøy i lag med venner. Guitar Hero III: NTSC-versjon kjøpt inn fra VideoGamesPlus tidlig i november, og står i fare for å utfordre GH2 som mest spilt. Fint å ha frem til Rock Band kommer. Halo 2: Har Xbox-utgaven og Vista-utgaven. Begge kjøpt svinbillig fra eBay. Har fortsatt ikke orket å runde. Halo 3: Veldig gøy i co-op, spilte gjennom det på lanseringshelgen i lag med tre kompiser på LAN. Oblivion: Helt greit, men har ikke orket runde det. Perfect Dark Zero: Skuffende. Har ikke spilt dette mye, ikke orket å runde. Project Gotham Racing 3: Oh yes. Det spillet som gjorde at jeg ville ha en Xbox 360, og også et bunnsolid spill. Har vært mange timer med XB Live moro her. skate.: Deilig avvenning fra Tony Hawk. Tror dog jeg spilte demoen mer, da mine tomler er for unøyaktige for mange av oppgavene. Tony Hawk's American Wasteland: Tony Hawk's første next-gen ser ut som last-gen. Fortsatt Jackass-syndrom. Tony Hawk's Project 8: Tony prøver å bli seriøs. Spillet kom med pissdårlig framerate og ødela den opplevelsen. Spill som er mulige kjøp: Assassin's Creed: Trolig vil ikke dette bli kjøpt, da flere kompiser kjøper. Tar i stedet å låner av dem når de er ferdige med det . Call of Duty 4: Modern Warfare: Mye det samme som over. Mass Effect: Hypet opp av de fleste på forumet, jeg venter på anmeldelser før jeg bestemmer hvorvidt det blir kjøp eller ei. Rock Band: Garantert kjøp. Bankers. Skal importeres fra USA hvis mulig. [EDIT: Endret formatering.] Endret 15. november 2007 av Slettet-t9DveYkZ Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 15. november 2007 Rapporter Del Skrevet 15. november 2007 (endret) Min ''digre'' samling: Gears of War Halo 3 The Orange Box Deas Rising Prey Spiller nå for tiden mest OB, men et par runder Halo3 innimellom. Det beste spillet mitt må være Halo3, eller OB, greier ikke bestemme meg. Det dårligste må være Dead rising, greier ikke det fryktelige save-systemet. Endret 15. november 2007 av nypis Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 15. november 2007 Rapporter Del Skrevet 15. november 2007 (endret) Har hatt Xbox 360 i en måned, har skaffet disse spillene: Halo 3 Bioshock The Orange Box PGR 4 Star Trek: Legacy (surprise? hehe ) Viva Pinata Gears of War CoD 2 og 4 er på vei i posten. Har rundet Halo 3 - spilt igjenom Portal i The Orange Box. Ellers har det nok blitt mest PGR 4 - spillet her herlig!! De andre har jeg ikke fått prøvd enda. Endret 15. november 2007 av Mr_Spock Lenke til kommentar
MAAB Skrevet 15. november 2007 Rapporter Del Skrevet 15. november 2007 Dead Rising Halo 3 Gears of War Gun Gudfaren Prey Mest nøgd med Gears of War og Halo 3, absolutt minst nøgd med Prey! Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 15. november 2007 Rapporter Del Skrevet 15. november 2007 Gears of War Dead Rising Halo 3 Viva Pinata Conan Bioshock Guitar Hero II King Kong Colin Mcrae Dirt Av disse spillene er det nok Guitar Hero II jeg kan si meg mest fornøyd med, da det er det spillet jeg helt klart har brukt (kastet bort) mest tid på. Spillet er jo helt jævlig vanedannende! Dårligste spillkjøpet må nok bli Dead Rising, som blir utrolig kjedelig etter du har kuttet opp zombier på alle tenkelige vis. Fremtidige kjøp blir nok Assassin's Creed, Guitar Hero III og Kane & Lynch: Dead Men. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg