Gå til innhold

Hvilke MMORPG spill funker med 56.6 kb/s modem?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg:

 

Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's.

Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. :)

 

(Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897
Funker det?? Men alle patchene da? Er ikke di jæ*** store da?? Hvordan skal jeg få tak i di?

8544553[/snapback]

Har du vennar som spelar spelet? Då kan du høyre med dei om du kan få dei.

Lenke til kommentar
Funker det?? Men alle patchene da? Er ikke di jæ*** store da?? Hvordan skal jeg få tak i di?

8544553[/snapback]

Har du vennar som spelar spelet? Då kan du høyre med dei om du kan få dei.

8544567[/snapback]

 

hmm, ja har jo det :hmm: Men så på gamespot akkurat og der var det jo over 200 patcher, tror nok ikke at di gidder og laste ned en og en. Er det ikke en samla som er litt større eller noe, med flere patcher i?

Viss jeg installere burning crusade vil det bli oppdatert til den patchen som var nyest når exp. pakken kom ut? Får jeg noe slik 7 dager gratis spilling før jeg må kjøpe slik kort??

 

edit: http://www.blizzard.com/support/wow/?id=aww01810p kan vist laste di ned her i fra. Men helt sikkert att det funker??

Endret av RaZeR91
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897

Det er integrert ein nedlaster til i wow slik at du kan laste det ned når du prøver å logge inn. Ingen problem med det. Du slepp å innstallere ein og ein patch.

Lenke til kommentar

Patcher i WoW kan være et problem ja. Tar megalan tid å laste dem ned med Dial-Up.

 

Derfor jeg anbefaler Runescape til deg. Det er et javabasert, faktisk interesangt, spill som du spiller fra browseren. Det er mget fin underholdning, tar ikke lange tiden å laste ned og funker ypperlig til ditt formål.

 

Om du derimot vil spille WoW er det bare å få patchen fra en kompis som spiller WoW, om du har en som spillet WoW. De blir lastet ned i WoW mappen, så det er bare å brenne dem på en CD og gi deg. Funket fint for meg i min dial-up tid :)

Lenke til kommentar
Patcher i WoW kan være et problem ja. Tar megalan tid å laste dem ned med Dial-Up.

 

Derfor jeg anbefaler Runescape til deg. Det er et javabasert, faktisk interesangt, spill som du spiller fra browseren. Det er mget fin underholdning, tar ikke lange tiden å laste ned og funker ypperlig til ditt formål.

 

Om du derimot vil spille WoW er det bare å få patchen fra en kompis som spiller WoW, om du har en som spillet WoW. De blir lastet ned i WoW mappen, så det er bare å brenne dem på en CD og gi deg. Funket fint for meg i min dial-up tid :)

8545091[/snapback]

 

Spiller allerede Runescape, liker det ikke fult så godt da men. Får vel bestille Wow da :w00t: Di var ikke så store da, en 450 MB ca og en på 150 MB. Har lastet ned modder på 300 MB før, hehe

Lenke til kommentar
Hakke for meg når jeg går inn i store byer som Ogrimmar og Undercity, men det skyldes mer latskap i optimaliseringen av spillet fra min side enn linja, sitter på vel 256 kb's linje, satelitt :p

8547386[/snapback]

 

Lagger det til og med når u har 256 kb's linje? Da funker det vel helt sikkert ikke hos meg?

Lenke til kommentar
Hakke for meg når jeg går inn i store byer som Ogrimmar og Undercity, men det skyldes mer latskap i optimaliseringen av spillet fra min side enn linja, sitter på vel 256 kb's linje, satelitt :p

8547386[/snapback]

 

Lagger det til og med når u har 256 kb's linje? Da funker det vel helt sikkert ikke hos meg?

8547459[/snapback]

 

Merk at det er satelitt, har derfor ca 256 kb inn men vel 50 ut grunnet ISDN (og dårlig sådann).

 

Men merk og at jeg har ikke optimalisert det noe særligt så det er usikkert på om det er maskinhakking eller forsinkelser over nettet. Tipper mye heller det første.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...