Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Nye Nissan Qashqai


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Til de som har kjøpt en slik; Hva er konkurentene? Er den i klasse med Rav4 eller den mindre Polo Cross? Størrelsesmessig, ikke prismessig.

 

Har ikke helt fått med meg hvor stor/liten den er, den ser jo stor ut på bilder, men har fått intrykk av at den er liiiten :hmm:

Lenke til kommentar

Forresten; er det mulig å få denne bilen med firehjulstrekk? Bestefar er i beite etter ny bil. Han har en XL7 (med den pene fronten), 2,7 V6 på 174 hk fra før, med automat, og den drikker noe vanvittig med bensin. Dessuten er den alt for stor for hans bruk, men han nekter å gå med på noe annet en firehjulstrekker. Kommer ikke opp til feriehuset uten, visstnok ;) Heiteste kandidaten foreløpig er Daihatsu Terios (knallbil!).

8542980[/snapback]

 

Subaru Legacy Outback? :)

8543671[/snapback]

 

Unnskyld meg?

Lenke til kommentar

Nå kan jo ikke den gamle freelanderen og den nye sammenliknes da.

Den gamle er jeg enig i at var bare søppel, den nye derimot...

 

Den har fått et mye bedre motor og kvalitetsfølelsen som skal være i et LR produkt er tilbake...

 

Edit: Jeg synet at Nissan Qashqai er en tøff bil å håper og tror at det bil det vil være mange av på veien innen kort tid...

Endret av FrEdRiK-E
Lenke til kommentar
Hva skal man egentlig med så enormt stor motor på de norske veier?...

8580642[/snapback]

 

Kanskje ikke så mye i de typiske 60- og 80-sonene uten forbikjøringsmuligheter, men enkelte reiser jo for eksempel utenlands av og til og da kan det være praktisk å ha litt mer krutt under panseret enn den gjennomsnittlige "Norgesmotoren". Dessuten skal man ikke undervurdere verdien av god gammeldags kjøreglede ;)

Lenke til kommentar

Vi har en Quashqai stående i innkjørselen nå. Billigste dieselutgaven. Har den til 7 i kveld. Vanvittig kul inni, selv den billigste pakken. Vet dere om det går ann å kjøpe panorama-tak selvstendig, og ikke resten av den utstyrspakken?

Endret av mr. Bjerre
Lenke til kommentar
Forbikjøringer. Rent bortsett fra at det er gøy å føle litt aksellerasjon. :)

8581495[/snapback]

Forsåvidt enig.

Gøy med aksellerasjon, men vi trenger det ikke. Kommer deg lett forbi biler med 140 bensin-hester, som det er i qashqai.

Endret av Zyke
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...