Gå til innhold

LOTRO Buddy key


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde vært morro å prøvd det ja, men hvordan skal man eventuelt skaffe seg selve spillet med buddy keyen?

 

 

Send til meg og hvis det er noen gavmilde sjeler der ute :dribble:.

Blir hærk å vente hele "2-5 dager" på cdon :cry:

Endret av Keylar
Lenke til kommentar

Siden julenissen kommer tidlig i år (dvs. fra meg og bruttern (privinius)), bestemte vi oss for å legge ut begge 7-dagers trialene vi fikk med da vi kjøpte spillene våre tidligere i dag.

 

Nå er det førstemann til mølla prinsippet som gjelder, og vi stoler på at dere er allrighte nok til å ikke kapre begge to alene.

 

DCTT0-H64V9-CUWTM-M980U-NJWM5

DCTAK-L84N8-UYHGR-AELA7-REUY6

 

Håper dere får glede av dem =)

Lenke til kommentar
Hadde vært morro å prøvd det ja, men hvordan skal man eventuelt skaffe seg selve spillet med buddy keyen?

 

 

Send til meg og hvis det er noen gavmilde sjeler der ute  :dribble:.

Blir hærk å vente hele "2-5 dager" på cdon  :cry:

8538525[/snapback]

 

Ja :( Sitter å venter veldig utålmodig, for ikke spillet før på mandag eller tirsdag :cry:

Lenke til kommentar
Kjøp spillet, må jo uansett det for å eventuelt oppgradere en buddy key til fullverdig.

8542079[/snapback]

Hele poenget med buddy-key'en er jo at man skal få prøve spillet litt, så slipper man å kjøpe det dersom man ikke liker det.

 

Noen som vet om det er noen restriksjoner på denne buddy-trialen?

Noe ala WoW sin 10-dager? Kan ikke motta/sende mail, max 10G og max lvl20 (av 60, nå 70), etc.

Lenke til kommentar
Kjøp spillet, må jo uansett det for å eventuelt oppgradere en buddy key til fullverdig.

8542079[/snapback]

Hele poenget med buddy-key'en er jo at man skal få prøve spillet litt, så slipper man å kjøpe det dersom man ikke liker det.

 

Noen som vet om det er noen restriksjoner på denne buddy-trialen?

Noe ala WoW sin 10-dager? Kan ikke motta/sende mail, max 10G og max lvl20 (av 60, nå 70), etc.

8545327[/snapback]

 

Det er ingen restriksjoner så vidt jeg vet. Men Buddy Key'en varer i 7 dager, ikke 10.

Lenke til kommentar

Jeg prøvde å få tak i Buddy kode gjennom forumet en stund, men i dag når jeg satt og kjedet meg gikk jeg likesågodt ned på spaceworld og kjøpte spillet. Har storkost meg i hele kveld, makan til knall førsteinntrykk av et mmorpg spill. Anbefales! istedenfor å sture over at man ikke har key!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...