Gå til innhold

Vil et Geforce 8800gtx dra Crysis på fullt?


Anbefalte innlegg

såklart drar GF8800 Crysis på fult, så lenge du har bra cpu og ram.

dem sitter vel med det beste kortet som er ute når dem lager dette spillet (dvs 8800), sammen med andre GF og ATI serier såklart. så det skal nok gå bra   :D

 

altså dem kan jo ikke lage et spill som trenger et grafikk kort som ikke er ute enda :p  blir for dumt..

8548604[/snapback]

 

 

den siste der kan du jo fortelle til alle som har kjøpt Flight Simulator X fra MS. vi snakker seff om FULL grafikk. alle skjønner jo at Crysis vil FUNKE på et 8800gtx-kort. Forøvrig ikke uvanlig at et spill krever så mye når det kommer ut, at toppkort i samme tidsrom ikke kan dra spillet på full grafikk.

 

EDIT: uten at jeg sier at dette nødvendigvis blir tilfellet i Crysis, jeg bare konstaterer at systemkrav er ekstremt usikkert å snakke om før spillet er ute.

Endret av hardrock_ram
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
såklart drar GF8800 Crysis på fult, så lenge du har bra cpu og ram.

dem sitter vel med det beste kortet som er ute når dem lager dette spillet (dvs 8800), sammen med andre GF og ATI serier såklart. så det skal nok gå bra  :D

 

altså dem kan jo ikke lage et spill som trenger et grafikk kort som ikke er ute enda :p  blir for dumt..

8548604[/snapback]

 

Selvfølgelig kan du kjøre spillet i god grafikk med de innstillingene, men å legge inn mulighet for å stille grafikken høyere enn man kan med dagens maskinvare er langt fra uvanlig. Å gi ut et spill som kan kjøre med alt på fullt i høyeste oppløsning med maskinvare tilgjengelig på utgivelsens tidspunkt er rett og slett ganske lite fremtidsrettet.

Lenke til kommentar
såklart drar GF8800 Crysis på fult, så lenge du har bra cpu og ram.

dem sitter vel med det beste kortet som er ute når dem lager dette spillet (dvs 8800), sammen med andre GF og ATI serier såklart. så det skal nok gå bra   :D

 

altså dem kan jo ikke lage et spill som trenger et grafikk kort som ikke er ute enda :p  blir for dumt..

8548604[/snapback]

 

 

den siste der kan du jo fortelle til alle som har kjøpt Flight Simulator X fra MS. vi snakker seff om FULL grafikk. alle skjønner jo at Crysis vil FUNKE på et 8800gtx-kort. Forøvrig ikke uvanlig at et spill krever så mye når det kommer ut, at toppkort i samme tidsrom ikke kan dra spillet på full grafikk.

 

EDIT: uten at jeg sier at dette nødvendigvis blir tilfellet i Crysis, jeg bare konstaterer at systemkrav er ekstremt usikkert å snakke om før spillet er ute.

8552968[/snapback]

 

 

haha særiøst? synes det er litt teit jeg.selge spill som ikke kjører på dagens skjermkort. men når dem viser dette spillet til oss da(feks Crysis), ossen pc har dem da? dem må jo ha noe av 3dkortene som er ute på marked nå, men sinnsykt bra speccs elns.

Endret av MoFFi
Lenke til kommentar
såklart drar GF8800 Crysis på fult, så lenge du har bra cpu og ram.

dem sitter vel med det beste kortet som er ute når dem lager dette spillet (dvs 8800), sammen med andre GF og ATI serier såklart. så det skal nok gå bra   :D

 

altså dem kan jo ikke lage et spill som trenger et grafikk kort som ikke er ute enda :p  blir for dumt..

8548604[/snapback]

 

 

den siste der kan du jo fortelle til alle som har kjøpt Flight Simulator X fra MS. vi snakker seff om FULL grafikk. alle skjønner jo at Crysis vil FUNKE på et 8800gtx-kort. Forøvrig ikke uvanlig at et spill krever så mye når det kommer ut, at toppkort i samme tidsrom ikke kan dra spillet på full grafikk.

 

EDIT: uten at jeg sier at dette nødvendigvis blir tilfellet i Crysis, jeg bare konstaterer at systemkrav er ekstremt usikkert å snakke om før spillet er ute.

8552968[/snapback]

 

 

haha særiøst? synes det er litt teit jeg.selge spill som ikke kjører på dagens skjermkort. men når dem viser dette spillet til oss da(feks Crysis), ossen pc har dem da? dem må jo ha noe av 3dkortene som er ute på marked nå, men sinnsykt bra speccs elns.

8564525[/snapback]

 

De har nok temmelig sikkert det aller heftigste innen PC-verdenen akkuratt nå. 8800 GTX eller Ultra, Quad Core Extreme Cpu, 4 gb RAM osv. Det beste du kan få med andre ord.

Lenke til kommentar
ja 8800GTX skal dra crysis på fult! om ikkje det går så, går ikkje det ann å spele crysis på fult spør du meg.

8581103[/snapback]

 

Hvis verken 8800gtx eller ultra drar det på fullt, objektivt sett. Nå har jeg selv mine tvil om det vil kjøre smuud på max med 2 8800gtx i sli i 1600*1200 og mer.

Lenke til kommentar
Og de videoene var i 1920×1200 med full AA og full AF? Et spill må ikke spilles på "fullt" for at det skal være spillbart.

8581534[/snapback]

 

nei, men emnet i tråden er jo nettopp om det drar spillet på fullt.

 

men for all del, et spill må ikke være makset ut for å være spillbart. men det hjelper! :tease:

Lenke til kommentar

Har ikke GTX, men har GTS og clocket det opp til bedre enn gtx hastighet, så håper jeg kan kjøre dette spillet nå på "fullt", ihvertfall med 4X anti;) Synes 16 x anti er unødvendig, jeg ser ikke no merkbar forskjell på 4 og 16 :tease:

Endret av Andreas045
Lenke til kommentar
Har ikke GTX, men har GTS og clocket det opp til bedre enn gtx hastighet, så håper jeg kan kjøre dette spillet nå på "fullt", ihvertfall med 4X anti;) Synes 16 x anti er unødvendig, jeg ser ikke no merkbar forskjell på 4 og 16  :tease:

8590365[/snapback]

 

enig. med 4 eller 6x anti burde det i alle fall gå strøkent :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...