Gå til innhold

Vil et Geforce 8800gtx dra Crysis på fullt?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stalker er ikke optimalisert, og slutten av spillet virker og være laget over en periode på 2 uker under daglig press fra en STASI offiser med pisk.....

 

 

den linken til Crysis demo testen er jeg noe skeptisk til 32 frames forskjell fra lavest til høyest oppløsning...ville tru at specteret ville vært større..

 

enda merkeligere er at nVidia ligger forran dAAmit på 3dMark testen, men bak på alle testene innen spilldemoen?

 

mistenker dette er primært pga manglende optimalisering.

Lenke til kommentar
Jeg personelig tror på det de sier og utifra det så skal et 8800gtx dra det bra ja, jeg tenker på 1600x1200( 1200x1024) som maks, over det tror jeg ikke et 8800gtx alene klarer det på maks.

8543306[/snapback]

 

Jeg og mener de snakker noen lunde sant. Så en video på Youtube der de kjørte på maks kvalitet med et 8800 GTX og en Quad core CPU.

 

Link til siden på Youtube:

Hør godt etter hva han sier på slutten av filmen, (the whole thing is running on the highest quality on nVidias geforce 8800 gtx)

 

Mvh LockBreaker :)

Endret av LockBreaker
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Vil ikke tro at hele gjengen i CryTek sitter med 8800 kort i maskinene sine. Etter som de sa i et intervju så satt de med 7 serien.

 

Dog, når de skal vise fram spillet på messer og slikt, sp sitter de nok med noe rått.

Lenke til kommentar
Vil ikke tro at hele gjengen i CryTek sitter med 8800 kort i maskinene sine. Etter som de sa i et intervju så satt de med 7 serien.

 

Dog, når de skal vise fram spillet på messer og slikt, sp sitter de nok med noe rått.

8548321[/snapback]

 

 

herregud, drit i å ta ting så bokstavelig da...

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082
herregud, drit i å ta ting så bokstavelig da...

 

 

Haha, var det innlegget også galt nå? Rart du ikke rapporterte det også mens du var i gang. Kanskje en moderator hadde gadd å slette det siden jeg tok det så bokstavelig.

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

systemkrav veit man når spillet har kommet ut. husker jo selv at Halo ble vist på en PC med 500 mhz ogTNT2-kort i `99 (eller i nærheten). Det var ikke state of the art maskinvare da, og Halo var "enda ikke optimalisert" som de sa. Som vi alle vet så krevde spillet en GOD del mer når det kom ut. Ja, det var forsinka over flere år, men grafikken var jommen ikke noe bedre når spillet kom ut i 2002 (?) enn screenshotsa fra `99, som visstnok kunne gå på 500Mhz og TNT2.

 

dette er eksemplet jeg husker best, fordi Halo var et spill jeg gleda meg utrolig til, og jeg er nesten enda furt pga. MS-oppkjøpet og Xbox-utgivelsen framfor PC, men slike eksempler har det vært utallige av.

Lenke til kommentar

såklart drar GF8800 Crysis på fult, så lenge du har bra cpu og ram.

dem sitter vel med det beste kortet som er ute når dem lager dette spillet (dvs 8800), sammen med andre GF og ATI serier såklart. så det skal nok gå bra :D

 

altså dem kan jo ikke lage et spill som trenger et grafikk kort som ikke er ute enda :p blir for dumt..

Endret av MoFFi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...