Gå til innhold

Går i strupen på iPod Shuffle


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lurer på om denne kan brukes på Linux.

8546148[/snapback]

Det står her at den støtter "mass storage" standarden og bør derfor også fungere i Linux. (De skal være kompatible). Men på Creative sine sider står det at den krever Windows. Jeg tror grunnen til det er at programvaren som følger med dessverre bare fungerer i Windows. Dette er jo forsåvidt ikke overraskende for et produkt som kommer fra Creative. Creative er ikke særlig venner med Linux-miljøet. Men det skal likevel gå an å bruke den uten programvaren.

 

Er det bare meg, eller er kontrollknappene klin like shuffle sin? Skulle tru det var noe patentbeskyttelse her?

8546881[/snapback]

Merkevarebeskyttelse mener du vel. Knapper er noe som er funnet opp og patentert for mange tiår siden. (over hundre år?)

Lenke til kommentar
Æsj! bare herming etter iPod Shuffle, altså at den ikke skal ha skjerm. Håper ikke Creative tjener noe på samme ide som Apple har hatt og produsert for lenge siden. Får nå ikke håpe den er like tung som navnet sitt "Stone"!  :)  Eller ganske snaisen farge, som kan være kjekk for de som liker fargen.

8538325[/snapback]

 

Til opplysning har Creative vært ute med MP3 spillere _LENGE_ før Apple. Hvis du skal snakke om hvem som hermer så er det Apple. Selv synes jeg Creative sine spillere har MYE bedre lyd enn Apple sine og man slipper å bruke iTunes.

8543925[/snapback]

 

Man trenger ikke å bruke Itunes. Mange som tror dette gitt. Bruk Ephpod istede :)

Lenke til kommentar

Her er en tredimensjonal sammenligning av størrelsen, hentet fra gizmondo:

 

zensizemodo2.jpg

 

Stone er endel høyere, Shuffle er tykkere. I lomma er kansje høyde bedre enn tykkelse?

 

Personlig synes jeg Stone ser skikkelig stilig ut, og prisen gjør det til en skikkelig god deal. Men koblingen mellom Itunes og Ipod er forsatt vannskelig å slå.

 

Hele artikkelen ligger her:

 

http://gizmodo.com/gadgets/which-is-smalle...ffle-257526.php

Lenke til kommentar
Personlig synes jeg Stone ser skikkelig stilig ut, og prisen gjør det til en skikkelig god deal. Men koblingen mellom Itunes og Ipod er forsatt vannskelig å slå.

8547514[/snapback]

Jepp, det er etter min mening det beste argumentet for å styre unna iPod. Greit nok at man kan bruke Ephod og lignende, men det er dessverre alt for få som vet om muligheten og bruker den.

 

Angående størrelsen så synes jeg det er stiligere med stor og flat desgin enn med liten og tykk. At den i tillegg er billigere er bare en bonus.

Lenke til kommentar
Hvorfor er ikke denne i prisguiden? (Vet det er mulig å finne den hvis du søker, men burde vært som et egent produkt under mp3-spillere)

 

Kommer Amobil til å teste denne snart?

8548299[/snapback]

 

Den har dukka opp nå:

https://prisguiden.no/product.php?productId=73431

 

 

Det finnes forøvrig en egen tråd i "bærbart"-delen av forumet:

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=759395

Endret av Ole-P
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...