REALRAW Skrevet 2. mars 2011 Skrevet 2. mars 2011 (endret) Øy, til dere som kaller de kule trollsa nerder. Vedder på dere aldri hadde hatt baller til å stjele en bil, heller ikke rise inn "The Game" på en heller. tl;dr: de er kule og vi må vise litt respekt til de lol Endret 2. mars 2011 av Tupelo
Mchansern Skrevet 2. mars 2011 Skrevet 2. mars 2011 Helt tragisk. Anon er en gjeng med tragiske nerder HAHAAHA Sykt funny og originalt. Jeg skjønner ikke hvorfor du ikke har et eget stand up show på Latter presentert av Ringnes lettøl, der kunne du gjort det meget bra. Jeg er 154% sikker på at du kunne blitt en av de beste komikerne i Norge. tl;dr: Jævlig funny bilde. 4
TMB Skrevet 2. mars 2011 Skrevet 2. mars 2011 HAHAAHA Sykt funny og originalt. Jeg skjønner ikke hvorfor du ikke har et eget stand up show på Latter presentert av Ringnes lettøl, der kunne du gjort det meget bra. Jeg er 154% sikker på at du kunne blitt en av de beste komikerne i Norge. tl;dr: Jævlig funny bilde.
REALRAW Skrevet 2. mars 2011 Skrevet 2. mars 2011 HAHAAHA Sykt funny og originalt. Jeg skjønner ikke hvorfor du ikke har et eget stand up show på Latter presentert av Ringnes lettøl, der kunne du gjort det meget bra. Jeg er 154% sikker på at du kunne blitt en av de beste komikerne i Norge. tl;dr: Jævlig funny bilde. SÅ TILFELDIG XD LOL
Flimzes Skrevet 2. mars 2011 Skrevet 2. mars 2011 HAHAAHA Sykt funny og originalt. Jeg skjønner ikke hvorfor du ikke har et eget stand up show på Latter presentert av Ringnes lettøl, der kunne du gjort det meget bra. Jeg er 154% sikker på at du kunne blitt en av de beste komikerne i Norge. tl;dr: Jævlig funny bilde. *sjokk* 3
Mchansern Skrevet 2. mars 2011 Skrevet 2. mars 2011 HAHAAHA Sykt funny og originalt. Jeg skjønner ikke hvorfor du ikke har et eget stand up show på Latter presentert av Ringnes lettøl, der kunne du gjort det meget bra. Jeg er 154% sikker på at du kunne blitt en av de beste komikerne i Norge. tl;dr: Jævlig funny bilde. Mad? Jeg tror du misforsto. Jeg er meget glad. Det var så funny at jeg ejakulerte hele 3 ganger på under 6.3 sekunder her. Takk skal du ha. 4
SnittLeif Skrevet 2. mars 2011 Skrevet 2. mars 2011 New troll order, post UMAD til alt. og da mener jeg alt.
TMB Skrevet 2. mars 2011 Skrevet 2. mars 2011 New troll order, post UMAD til alt. og da mener jeg alt.
Balli Skrevet 2. mars 2011 Skrevet 2. mars 2011 New troll order, post UMAD til alt. og da mener jeg alt.
REALRAW Skrevet 2. mars 2011 Skrevet 2. mars 2011 New troll order, post UMAD til alt. og da mener jeg alt.
Feltherre Skrevet 2. mars 2011 Skrevet 2. mars 2011 New troll order, post UMAD til alt. og da mener jeg alt.
KKake Skrevet 2. mars 2011 Skrevet 2. mars 2011 (endret) Sånn, da har vi nok you/u mad for de fem neste sidene. Endret 2. mars 2011 av Runar 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå