Gå til innhold

4chan bilete- og diskusjonstråd

Zeph

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som ikke skjønner hva han prøver på her.

Men om han er dårlig er jo AVGN, osv heeelt på jordet elendig også da.

(Nei, er ikke fanboy. Ser bare ikke hva han gjør galt)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan ikke sammenligne de to.

Angry Video Game Nerd lager jo alt selv. Ray bare tar noen videoer og legger på en stemme, dårlige vitser og effekter.

• Liker 1
Skrevet

Hvordan kan du påstå at han gir noe bra til internet?

Lager han noen av de morsome filmene selv? Nei. Han finner de.

Hva gjør han etter han finner de? Legger på jævli dårlige vitser, teite stemmer, store stygge piler, og kanskje den styggeste fonten jeg noen gang har sett. Samtidig som han 2-3 ganger pr episode imiterer et troll, og har det grellet smilet sitt "No, but seriously guys!". Åh fy faen. Jævla pest.

Han gir INGENTING. Filmene han viser er som regel sett fra før av uansett.

Jeg synes han er morsom. :ph34r:

Skrevet

Synnes han er morsom jeg :p Ser som regel vær episode. Er jo greit at han samler sammen morsomme videoer og prater litt om de. En del av vitsene hans er ganske morsomme også :p

Skrevet

Synnes han er morsom jeg :p Ser som regel vær episode. Er jo greit at han samler sammen morsomme videoer og prater litt om de. En del av vitsene hans er ganske morsomme også :p

Jeg synes han er morsom. :ph34r:

facepalm.jpg

Skrevet

Aldri sett noe av han, men jeg kikka nå. Og jeg kan ikke finne det spesielt originalt overhodet. Det er jo mange som gjør akkurat det samme på youtube? Han kisen med halvlangt hår f. eks, synes forøvrig han er bedre. Pluss at han er ikke en douche og ser ikke ut som en Jersey Guedo.

Skrevet

Hvorfor, i 4chan bilde- og diskusjonstråd klarer vi ikke legge fra oss en forferdelig irriterende inder som har like mye med 4chan å gjøre, som jeg har med underbuksa til David Beckham å gjøre, og som i tillegg er like morsom som en overkjørt katt?

Skrevet

Men nå er jo du 14 år også da.

Nei, dessverre. Årene begynner å ta meg igjen. Er 17 og kjenner det godt på gikta. Men humoren min er en annen sak.

Skrevet

Det var en spøk...

Denne youtube-duden dere snakker om er ingenting annet enn Americas Funniest Home Video-remake.

Jeg tror ordene du leter etter er "dårlig parodi", ikke remake.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...