Gå til innhold

4chan bilete- og diskusjonstråd


Zeph

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner ikke helt hvorfor disse begrepene om newfag og oldfag blir brukt en gang jeg. Når jeg begynte å lurke rundt på 4chan var ikke disse begrepene ibruk. Det er først det siste året disse begrepene virkelig har vært i bruk. Både de som setter seg selv i oldfag-båsen og dem som blir stemplet som newfags er nok relativt nye på /b/.

 

Jeg begynte vel først å lurke der i 2006 tror jeg. Eller kanskje 2005. Til poenget, jeg gir en lang vei i hvem som har vært på /b/ lengst, og hvem som kan mer om memes enn andre. For min del handler ikke /b/ om å være "overlegen" andre, og se ned på de som ikke kan alt. Nei, jeg henger på /b/ på grunn av det normløse e-samfunnet som har dannet seg der. Man er ikke redd for å si noe feil på /b/. Heck, det forventes jo nærmest at man kan rasistiske vitser utenat. Det kan være befriende å slippe unna samfunnets normer og verdier, som man ellers må gå rundt å være obs på. Det er deilig å kunne være litt "stor i kjeften" en gang iblant. /b/ er internets lekegrind. Det er i teorien ingen regler der (bortsett fra forbud mot slikt som CP og annet ulovlig innhold), og på mange måter er det flertallet som bestemmer.

 

Nok fra meg.

NEWFAGNEWFAGNEWFAG

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg er nå banna på 4chan etter å ha posta en Emma Watson fake (mod sa det var CP, men hun er over 18!)
Men du er klar over at brorparten av alle bildene tatt av henne ble tatt för hun ble 18? Alder gjelder paa tidspunkt bildet ble tatt, ikke naaværende alder paa modell.

 

EDIT: Og naa fikk jeg en post inn i en 4chan-traad av alle ting -_-

Endret av Rabbid
Lenke til kommentar

Haha. Husker jeg installerte Tor og prøvde å gå inn på 4chan en gang. Allerede med første proxien jeg prøvde fikk jeg beskjed om at IP-en var banna på grunn av CP. Yay for that. Har passet på å ikke poste for mye med min vanlige IP. Man vet jo aldri hva man kan bli bannet for.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...