Gå til innhold

4chan bilete- og diskusjonstråd


Zeph

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Greit dere vil ha mer ?

 

Les disse historiene først også kommer mer på slutten, ja dette er relatert til 4chan. Masse av tingene har jeg funnet på Beee

 

Mai chans daily life

Death face

Modern stories from the bizare

Disse to finnes på ekkifu.com

 

Denne sjangeren heter guro.

Søk etter det og klikk på linken som heter pics.livejournal.com...

 

???

Profit

Puke

 

Syntes å lese slike ting som dette går helt fint. Men i mine øyne så tok Death face kaken...

 

Moar funny stuff !

 

Han som har skrevet den historien med hulen, har også skrevet en del andre historier.

Disse er litt mindre forstyrrende enn guro greiene :)

 

Junji Ito - Uzumaki

Junji Ito - Gyo

Junji Ito - Tomie

Junji Ito - Lovesick dead

Junji Ito - Flesh colored Horror

 

Men dette blir vel veldig off-topic?

 

Jeg synes Guro'en er langt mindre forstyrrende enn historien med hulen. Guro er bare WTFLOLZMAO, men psycho-greiene var jo direkte spennende.

Lenke til kommentar

Forstyrrende og spennende er i mine øyne to helt forskjellige ting.

Jeg har aldri blitt direkte dårlig av å lese noe skrekkhistorier/skrekkfilmer. Men det har jeg blitt av guro historier.

Jeg finner ikke disse historiene spennende, men heller forstyrrende og kvalmende.

 

Noen liker å se to jenter spise besj mens andre foretrekker gufaren. Smaken er som baken.

 

Og jeg gav jo masse linker til lignende skrekkhistorier, så har du egentlig noe å klage over. Her bidrar jeg masse, og hva har du bidratt med,klaging ?

 

post-115358-1281286150,2101_thumb.png

Lenke til kommentar

Han har bare et fint og typisk ansiktsuttrykk. Ikke den over da, den var vel mer en "remake".

 

Etter at jeg leste Modern Stories of the Bizarre ble jeg helt fucked up i hodet. Det var ekkelt og slikt, men det som skapte følelsene var at en av historiene var basert på en virkelig hendelse. Jeg kan bare.. faen ikke tro det. Herregud at det går an at slikt skjer i vårt moderne samfunn. På et punkt reflekterte forfatteren over hvordan hun hadde håp og drømmer, og var sikker på at hun en dag skulle få slippe fri for å leve videre. Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Det gjorde hun ikke, livet hennes ble avsluttet i et hus der hun daglig ble voldtatt, slått og seksuelt eksperimentert med uten mat eller vann. Det fikk meg til å bli både fortvilet og frustrert. Anbefaler virkelig ikke å lese den.
Endret av Pokey
Lenke til kommentar

Jeg mente det nå ikke som klaging da. Jeg greier heller ikke se hvordan det kan tolkes som klaging, men henger meg ikke mer opp i det. Og jeg synes det er kjempebra at du bidrar med så mye. Jeg hadde aldri greid å bidra med så mye av den grunn at jeg ikke er så mye på 4chan eller andre nettsider. Denne tråden er for meg en snarvei direkte til det beste.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...