Gå til innhold

10 pushups og 5 pistols per post!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ok, pistolene trenger jeg definitivt mer trening på..

8544927[/snapback]

Når du ikke klarer flere pistols så unn deg å bytte 1 pistol med 3 kroppsvektknebøy.

8544991[/snapback]

Jeg gikk rett på kroppsvektknebøy, rett og slett fordi jeg falt etter først pistol ^^

 

Jeg ligger bak med kanskje 3 innlegg (4 nå), men jeg er overrasket over hvor flink jeg har vært. Det er bare bittert når man poster 2-3 på rad og glemmer straffen. Jaja, får ta x 2 nå.

Lenke til kommentar
Jeg tar 20 pushups med jevne mellomrom flere ganger daglig, så jeg avstår, men veldig bra tiltak :thumbup:

8536685[/snapback]

Driver med nesten det samme, bare jeg tar push ups og sit ups annenhvergang, men gud så mange sprekinger forumet hadde fått hvis alle hadde fulgt dette :)

Lenke til kommentar
Genialt, rett og slett genialt. Dette skulle ha stått i retningslinjene! Nå blir jeg faktisk å poste mer.  :)

8559287[/snapback]

Du kan godt få lov til å ta pushups selv om du ikke poster, ingen grunn til å spamme :p Men om du kommer med konstruktive poster i tillegg så er det jo kjempepositivt.

Lenke til kommentar

For dem som lurer på hvordan pistols skal utføres:

http://www.bodybuilding.com/fun/legpower.htm

En artikkel som forklarer øvelsen.

 

Selv første gang jeg har prøvd meg på pistols, og må si at den var sinnsyk tung. Gjorde dessuten vondt i kneet. I artikkelen står det at knesmerter kommer av at jeg lener meg for langt forover. Må vel bare øve litt. ;)

 

Funderer å melde meg på, som et tillegg til vanlig trening.

Men et seriøst dilemma: Er det ikke fare for overtrening med en menge armhvevinger hver dag, i tillegg til Benkpress utenom?

Lenke til kommentar

Ta deg fri en gang i blandt. Det er langtfra gjennomtenkt å ta pushups i massevis hver dag, særlig uten å trene andre deler av kroppen samtidig. Det funker dog veldig greit for å aktivisere den gjennomstnittlige nerd en gang i blant.

 

Steffy, hvordan går det med deg? Du er blandt dem jeg er mest spent på :p Stå på, du har igjen for det :)

Lenke til kommentar
Steffy, hvordan går det med deg? Du er blandt dem jeg er mest spent på :p Stå på, du har igjen for det :)

8559576[/snapback]

Jeg ligger bak, men jeg prøver som faen. Jeg poster vel 20-40 poster for dagen, og 400 pushups er antallet jeg tok i hele 2006, så akkurat 10 per post er umulig. ^^

 

Jeg har dog trappet enormt opp fra tidligere og siden jeg meldte meg på har jeg vært konstant sliten i armene. :)

Lenke til kommentar
Jeg ligger bak, men jeg prøver som faen. Jeg poster vel 20-40 poster for dagen, og 400 pushups er antallet jeg tok i hele 2006, så akkurat 10 per post er umulig. ^^

 

Jeg har dog trappet enormt opp fra tidligere og siden jeg meldte meg på har jeg vært konstant sliten i armene. :)

8559612[/snapback]

Godt jobbet :) Når du poster så enormt må du unne deg å ta litt færre, ellers faller du av.

Hvis du er sliten i armene kan du prøve en litt bredere armstilling for å la brystmusklene hjelpe mer til; kanskje det funker fint, ellers kan du bare droppe det.

Lenke til kommentar
Oi...  Jeg var i dårligere form en jeg trodde :S   

 

Vil egentlig ikke poste denne posten,  men det er vel for mit egent beste :p

8559694[/snapback]

 

 

hahaheha.. er jeg i bedre form enn deg for tiden kim? :p yey. . alltid drømt om.. doh. 15 armhevninger :(

Lenke til kommentar
Steffy, hvordan går det med deg? Du er blandt dem jeg er mest spent på :p Stå på, du har igjen for det :)

8559576[/snapback]

Jeg ligger bak, men jeg prøver som faen. Jeg poster vel 20-40 poster for dagen, og 400 pushups er antallet jeg tok i hele 2006, så akkurat 10 per post er umulig. ^^

 

Jeg har dog trappet enormt opp fra tidligere og siden jeg meldte meg på har jeg vært konstant sliten i armene. :)

8559612[/snapback]

Jeg kan poste alt fra 5 til 80 på en dag (av tellende) så jeg vil nok slite noen dager!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...