Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Gå opp i vekt

Badon

Anbefalte innlegg

Skrevet

I mot settning til mange ønsker jeg å gå opp i vekt. Jeg har prøvd lenge å spise meg opp i vekt men det fungerer ikke, er det noe annet jeg kan prøve for å øke vekten?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg sliter med samme problem. Og jeg har muligens funnet en bra løsning. Gikk aldri å spise meg opp i vekt, så jeg trener meg opp i vekt jeg.

Sammen med at jeg spiser så mye jeg kan under frokost middag og kvelds, trener jeg.

Jeg løper/jogger en del, trener med vekter, pushups og situps og sånne ting. Har merket at muskelaturen har begynt å bygge seg, og jeg gå opp i vekt. (3kg på 2 mnd, vet ikke om det er seint, men det funker)

mvh Zaimmer

glemte å tilføye: Man blir sterkere også :w00t:

Endret av Zaimmer
Gjest member-101642
Skrevet

Jeg gikk opp i vekt etter at jeg begynte å trene styrke. Tren og spis mye, da går du opp i vekt.

Skrevet

Begynte på jobb. Spising av 2 stk brødskiver på morran (kvart over 6) så klokken 9, så klokken halv 11. Bare brødskive. Har gått opp 6-7 kilo.

Kan ikke si om det er muskler...

Jobber med lakseslakting og det er tungt arbeid...

Skrevet

Jeg har hatt akkurat det samme problemet så lenge jeg har levd. Jeg kan seriøst ikke gå opp i vekt, men hvis du skal trene spis masse proteiner.. Jeg måtte proppe i meg nøtter å egg jegXD

Skrevet

eg har begynt å prøve å gå opp i vekt, det går veldig bra for meg, har gått opp 5 kilo dei siste månedene. trene styrke har eg hørt hjelper men det einaste eg har gjort, er å prøve å minne meg skjølv på at eg må spise. feilen min var at eg glemte å spise før. spiser du veldig kjeldent er vell kanskje det feilen.. ;)

Skrevet

Ja, spiser man 1 gang om dagen blir forbrenninga vant til det.

en kamerat begynte på steroider.. hehe

Spist flere ganger om dagen, karbohydrater og proteiner og tren styrke, burde gå glattt opp i vekt da.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...