Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

hvordan ta farvell med noen en elsker?


Anbefalte innlegg

Bare litt OT her... Dette må du ikke gjøre! Dersom du ser henne i øynene så beholder du simpelthen blikket inntil hun ser bort, når hun omsider fester blikket sitt tilbake må du smile lurt. Jeg gjør dette stadig vekk (uavhengig av sivilstatus :wee:) og det funker hver gang; jenter blir som regel litt småflaue av slikt så smiler de tilbake (noen blunker til og med). Jenter med litt bedre selvtillitt svarer ofte med en flørtete kommentar etc.

 

pleier å følge den taktikken så godt det lar seg gjøre. det er ganske digg når en sender flørtende blikk med noen på t-banen/bussen og la det være med det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132
Bare litt OT her... Dette må du ikke gjøre! Dersom du ser henne i øynene så beholder du simpelthen blikket inntil hun ser bort, når hun omsider fester blikket sitt tilbake må du smile lurt. Jeg gjør dette stadig vekk (uavhengig av sivilstatus :wee:) og det funker hver gang; jenter blir som regel litt småflaue av slikt så smiler de tilbake (noen blunker til og med). Jenter med litt bedre selvtillitt svarer ofte med en flørtete kommentar etc.

8566690[/snapback]

Skjedde noe lignende for en stund siden med meg. Var på et konfirmasjonsmøte og hørte at det knirket i døren bak ei av de litt finere jentene der. Jeg sitter og ser mot døren og venter på at personen skal komme inn, men jenta som sitter rett til høyre for døren tror jeg ser på henne og blunker lurt tilbake.

 

Først lurte jeg på hvorfor hun blunket men etter å ha tenkt meg litt rundt kom jeg på at hun trodde det var henne jeg så på. Smilte bare lurt (som sagt før) tilbake.

[/off-topic]

Lenke til kommentar
Jeg føler med deg det jeg kan.

Er for tiden forelsket i ei i klassen min, vi har vært venner litt for lenge og jeg er livredd for at hun skal si at hun bare liker meg som en venn. Derfor har jeg nølt med å fortelle henne hva jeg føler.

 

Hun spurte meg om jeg ville ta en milkshake i morra med henne, noe jeg ble veldig overrasket over. Jeg er pissredd, enten så betyr det jo at hun like meg som mer enn venn. men i går sa hun at hun kanskje likte en kompis av henne som mer enn venn. Da kan det jo og hende at hun bare har slått seg helt til ro me meg som venn? Jeg kommer til å oppdatere dere av medfølelse for ilpostino.

Kan ikke sette meg i din situasjon og dine følelser, men kanskje denne historien hjelper?

8524697[/snapback]

 

 

Vel, vet ikke om nøen brydde seg om dette men jeg skriver videre likevel.

 

I dag på skola snakket jeg med hun jeg er forelska i, hun sa at jeg var veldig søt og at hun brydde seg om meg og var veldig glad i meg som venn... Det var som jeg fryktet, så da er vi litt i samme båt. Ser for meg heftig tromming-, øving-, og alkoholterapi framover nå :thumbup:

Det som kanskje er verst er at hun gir uttrykk på msn for at vennskapet skal fortsette som vanlig etter dette her, og siden jeg er så svak for henne kommer det nok til å bli vanskelig å komme over følelsene mine for henne, hvis det noen gang skal skje....

Endret av Kramstogen
Lenke til kommentar

Jeg syntes du burde konfrontere henne med dette en gang til for å få det helt av banen.

Det at dere er sammen, ute på byen eller gjør noe ilag, og dere ikke får helt klarert opp i deres forrhold til hverandre, tror jeg det gjør det bare enda vanskeligere for deg.

Konfronter henne og, finn ut hva hun virkelig vil en gang for alle.

Å ha det slik som du har det nå vil bare tære på deg selv, og det er flere tilfeller som akkurat dette som gjør at folks liv går i dass.

Blir litt for glad i flaska etc.

 

Men jeg føler med deg, veldig mye! Tror alle har hadt det noen lunde på samme måte som deg.

 

Lykke til.

Lenke til kommentar

jeg har vært (og tildels er) i mer eller mindre samme situasjon. Men jeg kunne aldri ha klart meg uten den personen i livet mitt, selvom det 'eneste' vi nå har er et utrolig godt vennskap. Kjipt at vedkommende ikke føler det samme for meg, gjør det litt vanskelig til tider, men er likevel en av mine nærmeste, og er blant de tingene som holder meg gående.

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

Får slenge meg på!

 

i fjor sommmer... Så var jeg noe jævlig forelska i en jente, vi var mye sammen i en sommerferien, jeg hun og en venn av meg. Vi var sammen hadde det drit gøy. Så kommer dagen jeg sier jeg liker hun, hun sier hun forstår det og at hun ikke liker meg. Senere den sommeren reiser vennen min opp på fjellet, alle tre snakket mye sammen, jeg gledet meg til vennen min kom tilbake for å være med han igjen. dagen han kommer hjem sier han at han ikke orker å være med ut så jeg kjeder meg hjemme. Senere fikk jeg vite at han var sammen med jenta jeg likte og dagen han ikke orket å være med meg, hadde han vært ute med hun :cry:

 

Jeg gråt i flere dager!

 

FUCK DEM!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...