Gå til innhold

For et dritt forum det har blitt!


Er dette bedre enn frames-versjonen  

64 stemmer

  1. 1. Er dette bedre enn frames-versjonen

    • Ja
      128
    • Nei
      50
    • Vet ikke
      28


Anbefalte innlegg

Noen tidsplan for når det vil kommet ut noen frames-versjon? (eller noe annet lignende, som er bedre enn dette) :)

 

Har så vidt sett på mulighetene for å sette opp igjen framesversjonen igjen. Kan ikke gi deg noen tidsplan for når dette er klart i øyeblikket, men vi jobber altså med saken.

 

Mvh,

Amund

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen tidsplan for når det vil kommet ut noen frames-versjon? (eller noe annet lignende, som er bedre enn dette) :)

 

Har så vidt sett på mulighetene for å sette opp igjen framesversjonen igjen. Kan ikke gi deg noen tidsplan for når dette er klart i øyeblikket, men vi jobber altså med saken.

 

Mvh,

Amund

 

Weeeh! nå ble jeg glad!

 

Frames-versjonen er tatt ut av drift, men vi arbeider med å få denne på plass igjen. Lansering vil bli annonser på forsiden av Hardware.no

 

Mvh,

Drift

 

Har masse å ta igjen da siden jeg ikke har elst på forumet siden frames-versjonen ble "borte". :)

Lenke til kommentar
Audun:  

Fortsatt ikke avklart når det blir? :(

 

Ting Tar Tid :-) Kan ikke si noe når denne blir klar nei.. Kan heller ikke garantere for at jeg får det til å virke slik jeg har tenkt, men håper selvsagt at det skal gå smertefritt.

 

Mvh,

Amund

 

heh. sorry mann. Kalte deg visst Audun. :D

heh. Litt trøtt klokka 1/2 8 om morgenen... :)

 

Håper frames-saken blir i orden. :)

Lenke til kommentar
Hvor har det blitt av "frames-versjonen"?!!??!  :evil:  :-?  

Den var jo helt super! Mye bedre enn dette phpBB2 tullet i hverfall!

 

Skal dere slenge opp frames-versjonen igjen?

Hvis ikke får dere 1 bruker mindre, for denne dritten vil ikke jeg bruke!

 

(måtte bare få ut litt frustrasjon) :)

Hadet a!!!!!!!!

Lenke til kommentar

 

Vel, som de sier der... litt feil side å ha det på. og det har kommet inn over 100 stemmer på denne og her er det 25% som mener at denne versjonen er dårligere. (klart man kan rette seg etter flertallet, men hvorfor gjøre det når man kan gjøre alle til lags?) :)

 

Nå vet ikke jeg helt hva "Delphi-forumet" er, men regner med at det er det "gamle, vanlige-forumet"?

Lenke til kommentar

Delphi-forumet er det som var for lenge, lenge siden. Følg linken til Lars, du (må registrere deg, dog).

 

Eneste jeg har å utsette på forumet er de schtøgge smiliene og det faktum at jeg ikke fant en dritt med søkefunksjonen lengre. sad.gif

 

Men jeg begynner å få litt schwung på det nå. Vet ikke helt hvorfor søking ble så rart etter skiftet til nytt forum....

Lenke til kommentar
Men jeg begynner å få litt schwung på det nå. Vet ikke helt hvorfor søking ble så rart etter skiftet til nytt forum....

 

Søkefunksjonen er skrevet om (og da mener jeg skrevet om). Den bruker en sær måte å søke i databasen på (lager en indeks av nøkkelord m.m.), som tydeligvis ikke fungerer helt som den skal.

 

Det nye forumet har en del svakheter, men samtidig er det langt mer gjennomarbeidet når det gjelder forhåndsvisning, håndtering av BBcode osv.

 

Jeg vet ikke om noen måte å forbedre søkefunksjonen på i øyeblikket.

 

Mvh,

Amund

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...
  • 7 måneder senere...
Du gir deg aldri? Nå har jo Forumet blitt ennå bedre enn det var før - ennå så klarer du å mase og mase... tror du bør innse snart at kampen din er over...

Synes Invision er greit nok ,men jeg likte virkelig frames fordi jeg da kunne ha oversikt over flere hundre tråder på en gang i flere kategorier på en gang..

 

Mao hele HWforumet på engang... Eller heLe søppel (som er viktigere).

Jaja.. Er ikke så aktiv som jeg var ,men uansett så gleder jeg meg til Frames.

 

Synes ikke alle de kodene er så viktig jeg.. Smileys er ikke noe farlig..

Sålenge [url.] virker så..

 

Og

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...