Gå til innhold

Kjøpt WOW, men får ikke logget meg inn.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått installert spillet og har lagd meg en account. Får logget inn på nettsidene, så accounten skal være oppe å gå. Problemet er når jeg skal logge inn i spillet, får bare unable to connect. Har åpnet portene på den trådløse routeren og har prøvd å slå av antivirusprogram og firewall uten hjelp.

Er det noe mer jeg kan prøve? Er ikke veldig datakyndig, så sitter litt fast...

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg har fått installert spillet og har lagd meg en account. Får logget inn på nettsidene, så accounten skal være oppe å gå. Problemet er når jeg skal logge inn i spillet, får bare unable to connect. Har åpnet portene på den trådløse routeren og har prøvd å slå av antivirusprogram og firewall uten hjelp.

Er det noe mer jeg kan prøve? Er ikke veldig datakyndig, så sitter litt fast...

8492679[/snapback]

Server problemer kanskje, de var nede nettopp. (Min værtfall)
Skrevet

kan jeg velge hvilken server jeg vil inn på? Kan ikke finne noe valg noe sted, kun innlogging. Har ikke fått valgt noe som helst ennå(rase o.l) antar en må logge inn før en kan få gjort det?

Skrevet

Har prøvd å logge meg inn en god stund nå uten suksess (times tid) Det er ikke noe annet det kan være, eller noe jeg burde sjekke?

Skrevet

Du er et geni likferd! Var Peerguardian som blokkerte det ja :) Digg! Nå er det bare en evigheter med patcher som må lastes ned før jeg kan få testet spillet, gleder meg!

Tusen takk for hjelpen alle sammen!

Skrevet

Bullit: Et lite tips til deg: Husk at den serveren du velger først, er den du blir på, så om du har kompiser på en eller annen server, så lag på samme :).

Velkommen til WoW, og husk at alt er best med måtehold :).

Skrevet
Bullit: Et lite tips til deg: Husk at den serveren du velger først, er den du blir på, så om du har kompiser på en eller annen server, så lag på samme :).

8493056[/snapback]

du kan opprette opp til 10 chars på 3 forskjellige servere...

Har selv 5 horde chars på en server, 4 Alliance chars på en annen, og et par test chars på en tredje server..

Skrevet

8493056[/snapback]

du kan opprette opp til 10 chars på 3 forskjellige servere...

Har selv 5 horde chars på en server, 4 Alliance chars på en annen, og et par test chars på en tredje server..

8493706[/snapback]

Jo, det var ikke poenget mitt - poenget var at han skulle slippe å kaste bort timer :).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...