Bullit Skrevet 28. april 2007 Skrevet 28. april 2007 Jeg har fått installert spillet og har lagd meg en account. Får logget inn på nettsidene, så accounten skal være oppe å gå. Problemet er når jeg skal logge inn i spillet, får bare unable to connect. Har åpnet portene på den trådløse routeren og har prøvd å slå av antivirusprogram og firewall uten hjelp. Er det noe mer jeg kan prøve? Er ikke veldig datakyndig, så sitter litt fast...
Lightningwolf Skrevet 28. april 2007 Skrevet 28. april 2007 Jeg har fått installert spillet og har lagd meg en account. Får logget inn på nettsidene, så accounten skal være oppe å gå. Problemet er når jeg skal logge inn i spillet, får bare unable to connect. Har åpnet portene på den trådløse routeren og har prøvd å slå av antivirusprogram og firewall uten hjelp. Er det noe mer jeg kan prøve? Er ikke veldig datakyndig, så sitter litt fast... 8492679[/snapback] Server problemer kanskje, de var nede nettopp. (Min værtfall)
Bullit Skrevet 28. april 2007 Forfatter Skrevet 28. april 2007 kan jeg velge hvilken server jeg vil inn på? Kan ikke finne noe valg noe sted, kun innlogging. Har ikke fått valgt noe som helst ennå(rase o.l) antar en må logge inn før en kan få gjort det?
fatalicus Skrevet 28. april 2007 Skrevet 28. april 2007 når du har logget inn så kan du velge hvilken server du vil spille på. Ser at alle spill serverene er oppe, men det er mulig at login serveren er nede.
Bullit Skrevet 28. april 2007 Forfatter Skrevet 28. april 2007 Har prøvd å logge meg inn en god stund nå uten suksess (times tid) Det er ikke noe annet det kan være, eller noe jeg burde sjekke?
Tmz Skrevet 28. april 2007 Skrevet 28. april 2007 Funker det fortsatt ikke er det noe med din pc. Funker fett her ihvertfall.
likferd Skrevet 28. april 2007 Skrevet 28. april 2007 Om du bruker "peer guardian", så blocker den IP'ene til Blizzard Entertainment, med det resultat at du ikke klarer logge på wow.
Bullit Skrevet 28. april 2007 Forfatter Skrevet 28. april 2007 Du er et geni likferd! Var Peerguardian som blokkerte det ja Digg! Nå er det bare en evigheter med patcher som må lastes ned før jeg kan få testet spillet, gleder meg! Tusen takk for hjelpen alle sammen!
Alastor Skrevet 28. april 2007 Skrevet 28. april 2007 Bullit: Et lite tips til deg: Husk at den serveren du velger først, er den du blir på, så om du har kompiser på en eller annen server, så lag på samme . Velkommen til WoW, og husk at alt er best med måtehold .
fatalicus Skrevet 28. april 2007 Skrevet 28. april 2007 Bullit: Et lite tips til deg: Husk at den serveren du velger først, er den du blir på, så om du har kompiser på en eller annen server, så lag på samme . Velkommen til WoW, og husk at alt er best med måtehold . 8493056[/snapback] du kan opprette opp til 10 chars på 3 forskjellige servere... Har selv 5 horde chars på en server, 4 Alliance chars på en annen, og et par test chars på en tredje server..
Shruggie Skrevet 28. april 2007 Skrevet 28. april 2007 Det er vel 10 chars på hver server, tilsammen 40 eller 50 characters.
fatalicus Skrevet 28. april 2007 Skrevet 28. april 2007 (endret) [edit] min feil. du har rett med at 50 er maks antall. Endret 28. april 2007 av fatalicus
Alastor Skrevet 28. april 2007 Skrevet 28. april 2007 Bullit: Et lite tips til deg: Husk at den serveren du velger først, er den du blir på, så om du har kompiser på en eller annen server, så lag på samme . Velkommen til WoW, og husk at alt er best med måtehold . 8493056[/snapback] du kan opprette opp til 10 chars på 3 forskjellige servere... Har selv 5 horde chars på en server, 4 Alliance chars på en annen, og et par test chars på en tredje server.. 8493706[/snapback] Jo, det var ikke poenget mitt - poenget var at han skulle slippe å kaste bort timer .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå