HoaXed Skrevet 28. april 2007 Skrevet 28. april 2007 (endret) Hællæ, Har laget en Fredrikstad Cup 2007 Community side her http://www.h-base.org/fc07/beta2.php?side=main . Trenger gjerne kritikk på hva som kan gjøres bedre og/eller om dere ser noen feil i andre browsere (Har prøvd mozilla, og ser at siden ikke er midstillt noen som vet hvorfor?). Hva synes dere om fargene, osv? Takk for all kritikk, siden er litt tom i innholdet i midten men kommer mer der. Endret 11. mai 2007 av HoaXed
j-- Skrevet 28. april 2007 Skrevet 28. april 2007 - Tabeller? Stort minus - Ser veldig tom og merkelig ut med høy oppløsning (1600*1200) - "GENERELL MENY" og "PERSONLIG MENY" er veldig mørk. Vanskelig å se. - Menyen var generelt sett rotete + Pent design når vinduet har riktig størrelse. Dette var mine tanker. Greit å merke seg at jeg ikke er en grafisk designer (:
HoaXed Skrevet 28. april 2007 Forfatter Skrevet 28. april 2007 - Tabeller? Stort minusKlarer aldri å velte det av meg desverre.. - Ser veldig tom og merkelig ut med høy oppløsning (1600*1200) Sitter på en bærbar med ikke altfor bra skjermkort så er vanskelig å se her. - "GENERELL MENY" og "PERSONLIG MENY" er veldig mørk. Vanskelig å se. Skal fikse nå 8490585[/snapback] Takk for tilbakemeldinger
Stian Jacobsen Skrevet 28. april 2007 Skrevet 28. april 2007 Bortsett fra fargebruken, så var denne siden langt ifra bra..
Joakim Gjerde Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 Bortsett fra fargebruken, så var denne siden langt ifra bra.. 8492928[/snapback] Veldig konstruktiv kritikk må jeg si
the_fire Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 Bortsett fra fargebruken, så var denne siden langt ifra bra.. 8492928[/snapback] Veldig konstruktiv kritikk må jeg si 8506219[/snapback] Er enig medMrNeeon, det er bare fargebruken som er bra. Du kunne fått til noe bra, men midtstilt side, dårlig navigering, bakgrunn, typografi osv. gjør siden veldig kjedelig.
Orjanp Skrevet 30. april 2007 Skrevet 30. april 2007 Benytter Firefox i 1400x1050 Innholdet dekker under 50% av bredden i nettleseren. Ser litt merkelig ut med så mye tomrom til venstre. Likte ikke headeren din med det røde bandet i midten, og menyen til venstre. Hva med å prøve å benytte klubbfargene i større grad? Ørjan...
HoaXed Skrevet 1. mai 2007 Forfatter Skrevet 1. mai 2007 Benytter Firefox i 1400x1050 Innholdet dekker under 50% av bredden i nettleseren. Ser litt merkelig ut med så mye tomrom til venstre. Likte ikke headeren din med det røde bandet i midten, og menyen til venstre. Hva med å prøve å benytte klubbfargene i større grad? Ørjan... 8507823[/snapback] Takk, skal se om jeg skal sette forskjellige css stilark, akkurrat nå jobber jeg med programeringa så har ikke rekt å gjort om på designet. Klubbfargen er rød, så finner det vanskelig å plasere den flere steder.
Orjanp Skrevet 1. mai 2007 Skrevet 1. mai 2007 Ser nå at dette ikke er en side som omhandler en klubb, men en cup. Så det er vel ikke naturlig å benytte noen spesielle klubbfarger. Ørjan...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå