Gå til innhold

Diablo2 Necromancer hjelp?


Anbefalte innlegg

Er necromancer på diablo 2 og har bare oppgradert skeleton skills, vanlig, mage og den som forbedrer alle passivt.

Har nå kommet til diablo og han er liiiit vanskelig å banke, han meier ned alle skjelettene (og leiesoldaten) på få sekunder.

Lurer på om noen har noen tips til hva jeg kan gjøre?

Kanskje gi dem mer "protection form all"?

Er lv29

Har spillt igjennom spillet før men det var som paladin.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det er lurt å ta minst et poeng i resistane skillen til minions ja. og så bør du ta et poeng i cursen amplify damage. da tar monster mye mer skade fra skelliene dine ;)

 

men det aller viktigste å ha mot bosser som diablo er clay golem. den slower ned motstanderen noe helt extremt etterhvert, og da er det bare å sitte klar med å lage en ny så fort den første dør. dersom du legger til cursen decrepify også, så har du plutselig en mye større sjanse.

 

men viktig med resistance så flammene til diablo ikke kverker alt du har i en smell

 

når du kommer til act 2 nightmare så skaff den en offencive hench, slik at auraen hans øker skaden på skelliene. put gjerne noe utstyr på henchen som slower fienden, det er delig med slow effekter ;)

Endret av Spirre
Lenke til kommentar
det er lurt å ta minst et poeng i resistane skillen til minions ja. og så bør du ta et poeng i cursen amplify damage. da tar monster mye mer skade fra skelliene dine ;)

 

men det aller viktigste å ha mot bosser som diablo er clay golem. den slower ned motstanderen noe helt extremt etterhvert, og da er det bare å sitte klar med å lage en ny så fort den første dør. dersom du legger til cursen decrepify også, så har du plutselig en mye større sjanse.

 

men viktig med resistance så flammene til diablo ikke kverker alt du har i en smell

 

når du kommer til act 2 nightmare så skaff den en offencive hench, slik at auraen hans øker skaden på skelliene. put gjerne noe utstyr på henchen som slower fienden, det er delig med slow effekter ;)

8489761[/snapback]

For prøve noe av dette da, men det kommer til å ta tid å få nok lvls :p

Takker.

Lenke til kommentar

skellienecro krever faktisk minst skillpoints av alle de builda jeg har testa. de fleste skills utenom de 3 skellie skillsa er 1 poengs skills. items gir deg nok boost der etterhvert.

 

det kan også være greit å ha et poeng i revive etterhvert, det er en del monster som kan være kjekke å revive til din side ;)

 

mener å huske at min skellie necro er i lvl 78 ellno og har bortimot 20 unused skill points :p

 

og den har denga baal på hell alene

Lenke til kommentar
skellienecro krever faktisk minst skillpoints av alle de builda jeg har testa. de fleste skills utenom de 3 skellie skillsa er 1 poengs skills. items gir deg nok boost der etterhvert.

 

det kan også være greit å ha et poeng i revive etterhvert, det er en del monster som kan være kjekke å revive til din side ;)

 

mener å huske at min skellie necro er i lvl 78 ellno og har bortimot 20 unused skill points :p

 

og den har denga baal på hell alene

8489952[/snapback]

Nice.

Har vel en del med erfaring å gjøre, vite hva man skal oppgradere osv.

Lenke til kommentar
Du må ha skeletal warrior og mage samt blood, iron og clay golem for og få revive. Har du alle golemene?

8496823[/snapback]

Trodde bare man trengte skjelettene eller golemene, har bare clay golem.

 

du trenger ikke revive enda, så ikke prioriter den.

8497315[/snapback]

Jeg valgte den amplify tingen i stede.

 

Lurer på en ting til, hvorfor kan jeg ikke komme meg til ku brettet? Jeg har jo banka diablo.

Er det for de jeg har ekspansjons pakken?

Lenke til kommentar

du må kverke baal ja. og du vet hvordan du aktiverer ku brettet?

 

btw jeg mente også at det holdt med summon skelleton og summon skelleton mage for å revive.

 

men som jeg sa, revive er en skill du ikke trenger føre hell stort sett.

 

amplify damage eller reduse resistance skillen som jeg snakka om tidligere. og det holder sa også med 1 poeng i hver skill.

 

max skellie skillene, putt minst 1 poeng i clay, summon resistance og den udner der igjen (+ life % ellnosånt) og så tar du andre skills etterhvert

Lenke til kommentar
du må kverke baal ja. og du vet hvordan du aktiverer ku brettet?

 

btw jeg mente også at det holdt med summon skelleton og summon skelleton mage for å revive.

 

men som jeg sa, revive er en skill du ikke trenger føre hell stort sett.

 

amplify damage eller reduse resistance skillen som jeg snakka om tidligere. og det holder sa også med 1 poeng i hver skill.

 

max skellie skillene, putt minst 1 poeng i clay, summon resistance og den udner der igjen (+ life % ellnosånt) og så tar du andre skills etterhvert

8497594[/snapback]

Ja jeg er ganske sikke på hvordan det gjøres ja.

Jeg har jo skeleton og skeleton mage kunne ikke velge den.

Lenke til kommentar
du må kverke baal ja. og du vet hvordan du aktiverer ku brettet?

 

btw jeg mente også at det holdt med summon skelleton og summon skelleton mage for å revive.

 

men som jeg sa, revive er en skill du ikke trenger føre hell stort sett.

 

amplify damage eller reduse resistance skillen som jeg snakka om tidligere. og det holder sa også med 1 poeng i hver skill.

 

max skellie skillene, putt minst 1 poeng i clay, summon resistance og den udner der igjen (+ life % ellnosånt) og så tar du andre skills etterhvert

8497594[/snapback]

Ja jeg er ganske sikke på hvordan det gjøres ja.

Jeg har jo skeleton og skeleton mage kunne ikke velge den.

8498255[/snapback]

Det er ganske tydelig hvilke skills som kreves for å få en ny skill (prereqs), skal gå sånne piler.

 

Husk å bruk ampifly damage og corpse exposion mye, de eier. =)

Lenke til kommentar
du må kverke baal ja. og du vet hvordan du aktiverer ku brettet?

 

btw jeg mente også at det holdt med summon skelleton og summon skelleton mage for å revive.

 

men som jeg sa, revive er en skill du ikke trenger føre hell stort sett.

 

amplify damage eller reduse resistance skillen som jeg snakka om tidligere. og det holder sa også med 1 poeng i hver skill.

 

max skellie skillene, putt minst 1 poeng i clay, summon resistance og den udner der igjen (+ life % ellnosånt) og så tar du andre skills etterhvert

8497594[/snapback]

Ja jeg er ganske sikke på hvordan det gjøres ja.

Jeg har jo skeleton og skeleton mage kunne ikke velge den.

8498255[/snapback]

Det er ganske tydelig hvilke skills som kreves for å få en ny skill (prereqs), skal gå sånne piler.

 

Husk å bruk ampifly damage og corpse exposion mye, de eier. =)

8498835[/snapback]

Ja jeg vet, men trodde det var nok og følle en "sti" med tiler, trodde ikke man trengte å følge alle "stiene" som fører til den ene tingen man vil ha, om du skjønner.

Det var vel det du også mente...

Lenke til kommentar

xantir minte meg på courpse explotion. den skillen er veldig bra, spesielt der du har bosser som reviver monster, slik som shamans i act 1.

 

men du trenger ikke stort mer enn 1 poeng i den skillen også :)

 

nilahak (husker ikke stavemåten) bruker også CE, så der er den uunværlig, selv på hell så er det bare å denge 1 monster og så bruke CE for alle penga...ehhh...mana du har. da ern dau får du får tenkt loot ;)

Endret av Spirre
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...