Gå til innhold

Hvor går din neste ferie?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter å teller på knappene hvorvidt det blir en Afrika-tur neste februar/mars.

Trenger en person å dra med først, så får høre litt rundt. Får jo ekstremt billige priser, så jeg trenger vel ikke overtale de så mye.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Absolutt ikke en galen pris. Kjenner du de du skal leie leiligheten av personlig eller finnes det en nettside for slikt (en link hadde vært fint hvis dette er tilfellet)?

Skrevet

Absolutt ikke en galen pris. Kjenner du de du skal leie leiligheten av personlig eller finnes det en nettside for slikt (en link hadde vært fint hvis dette er tilfellet)?

Som du ser så har robertaas allerede postet leiligheten jeg skal låne :p

Men fra spøk til alvor: skal se på det i mårra. Ligger i senga nå og orker ikke hente papirene :)

Skrevet

Frankrike og USA på meg i sommer ja :) Skal kjøre rundt på Vest-Kysten av USA. Innom Las Vegas før vi drar tilbake via NY.

Noen som har tips? Fyr ivei =)

Skrevet

Skal til Hellas i mai :), lander i Athen men skal til et sted som heter xylokastro??Noen som har vært der før??Og vet hvordan man kan komme seg dit? Åssen er engelsken der nede??

• 2 uker senere...
Skrevet

Fullt pass igjen?

Det er kurant nok å fikse i utlandet om man får sporet opp en ambassade.

Lunter for tiden rundt i Kroatia. Sommertemperaturer og enorme mengder tyskere.

Skrevet

Fullt pass igjen?

fikk nytt pass i Shanghai i oktober i fjor og det er ikke helt fult enda. tok turen hjem naa for og hilse paa familie og venner igjen, men drar ut igjen i september oktober

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...