Gå til innhold

Hvor går din neste ferie?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Skal til Hellas med kjæresten  :) Til Skala på øya Kefalonia. Gleder meg villt<3

8624590[/snapback]

Je og ;)

8666173[/snapback]

Hihi :love: Rart med det ^^

Skrevet

Jeg skal til Kefalonia(Skala) 13 juni, og så til Thailand rundt juletider! WEE:D Stakkars dere som skal til alanya, dere kommer til å bli svidde:P

Skrevet

Det jeg skal på er egentlig ikke en ferie, men en behandlingstur. Likevel har man jo fritid og helgeturer til stranda :) Og paradisiske båtturer.

Jeg drar til Izmir i Tyrkia om tre dager, altså nå onsdag. Der blir jeg en hel måned. Det er utrolig herlig å være et sted hvor det er 30-40 grader på denne tiden (er vel egentlig varmest i juni/juli/august, men er nesten så varmt nå). Det blir kos :w00t:

Skrevet

Jeg og en vennegjeng skal seile til Italia 25Juni

først svergie for å skaffe seg ØL, deretter så seiler vi til hellas og rett til Italia:D

Skrevet

Blir "ferie" på seilerhytta i Arendal, og en tur til et (hittil) ubestemt sted i Europa med en venn.

Blir muligens også Hellas i slutten av sommerferien hvis broren min kommer til EM, hvis ikke blir det JuniorNordisk Mesterskap i Aarhus.

Skrevet

Er ikke helt klart enda, men ser ut til å bli bilferie fra Danmark og gjennom Tyskland, for å så ende opp i Trieste, Italia(mulig sted å flytte til, vi tenker på det).

Der skal vi være en uke, før vi kjører tilbake igjen.

Vi skal ha tilsammen ha 7 overnattinger i tyskland og danmark på de to kjøreturene.

Skrevet

Reiser til Bulgaria med en vennegjeng i slutten av juni. Golden Sands. Har aldri vert i Bulgaria før, men det virker som det er en fin plass å feriere. Og så skal det visst være veldig billig der :dribble:

Skrevet (endret)

zakynthos med en stor vennegjeng pa 20 stk, blir vel mye festing, stranda og bare slappe av :) betaler vel 7.4 per person i 14 dager med leilighet bygd i 2002 var det. apollo

Endret av kalken
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...