Gå til innhold

Hva er den beste sniper-riflen?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hva synes folket om G-3? Det sies at det er så mye presisjon i rifla men skal man være ærlig kan det vel innrømmes at den er helt håpløs på avstand, grunnen enorm rekyl?

Endret av dicktator
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eneste grunnen til å bruke g3( synes jeg) er å få vanlige nades istedenfor lunchern. Enkelte ganger er lunchern ubrukelig, og nades er å foretrekke. Dessuten slipper du å bli spammet med noob, noontuber, osv.

Skrevet
Eneste grunnen til å bruke g3( synes jeg) er å få vanlige nades istedenfor lunchern. Enkelte ganger er lunchern ubrukelig, og nades er å foretrekke. Dessuten slipper du å bli spammet med noob, noontuber, osv.

8554839[/snapback]

hva i er poenget med å spille assult om man ikke vil bruke nade-laucheren. det er jo bare dumt.

Skrevet

Ikke helt. Ja du kan selfheale, men en G3 brukt riktig har høyere damageoutput, samt du tåler mer i heftige firefights (grunnet flak vest som medic ikke har?)

Skrevet

8554839[/snapback]

hva i er poenget med å spille assult om man ikke vil bruke nade-laucheren. det er jo bare dumt.

8555496[/snapback]

Mer armor+smoke :cool:

Skrevet (endret)

Men skjønner ikke hvorfor noen spiller med unlock jeg.. ja.. kanskje dette innlegget var teit....

men når en med PKM eller G36e greier å få negativ kD på Tv2 serverene.

Min mening er at de som spiller med Unlock er noobs..

Endret av VesleKim
Skrevet
Men skjønner ikke hvorfor noen spiller med unlock jeg..    ja.. kanskje dette innlegget var teit....

men når en med PKM eller G36e greier å få negativ kD på Tv2 serverene.

Min mening er at de som spiller med Unlock er noobs..

8561069[/snapback]

Du er en av dem...vi er ferdig med den diskusjonen og du var for sein til og være med på den :tease:

Skrevet
4-5 stykker på en gang er absolutt overkomlig, men ikke nødvendigvis lett. det kommer helt an på omstendighetene.

8560906[/snapback]

Akkurat. Men i en firefight med 4-5 stykker vil magasinet neppe være grunnen til at du taper. Hvorvidt noen er i stand til å drepe 40 stykker på rad gir jeg en lang og god faen i.

Skrevet
4-5 stykker på en gang er absolutt overkomlig, men ikke nødvendigvis lett. det kommer helt an på omstendighetene.

8560906[/snapback]

Jeg har lyst til å se hvor mange ganger du tar 1v5 situasjoner :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...