Gå til innhold

Tatung 32" til 5000.


Anbefalte innlegg

Ser den Tatungen koster 4400,- nå. Må jo nesten kjøpe en for å se hvor bra tv man kan få for den prisen. :)

 

Lurte på om noen viste om en fot man kan kjøpe til denne tv'en?

Det står at det ikke følger med fot støtte, å vil ikke ha den hengende på veggen så trenger en fot smile.gif

 

Hvor står det det? Eneste jeg ser på komplett.no er:

 

Dimensjoner (BxDxH) 81.1 cm x 23.5 cm x 63 cm - med stativ

 

Jeg kommer til å ha den stående så kunne vært greit å få dette bekreftet før jeg kjøper tv'n.

 

Leste at denne tv'n bare støtter 1:1 pixelmapping over VGA, altså ikke over HDMI? Hvordan er egentlig forskjellen på VGA og DVI->HDMI fra PC til en slik tv? Forskjellen er iallefall merkbar i forhold til bildestøy dersom jeg går fra DVI til VGA på den ene lcd-skjermen min. Kommer jeg til å få bildestøy på tv'n dersom jeg kobler pc'n til den med VGA?

Endret av TwiiK
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser jeg kan få denne tv'n til 3000kr fra NOREK. Må vel være et bra kjøp? :p Det eneste forholdet jeg har til LCD-tv fra før er 37"'eren til Dell og den synes jeg er helt perfekt. Knallbra bilde på tvsendinger, dvd, hddvd, xbox 360 og PC.

 

Er Dell'en mye bedre enn denne fra Tatung?

 

Kommer jeg til å bli skuffet dersom jeg kjøper denne? :p

 

Takker for svar.

Lenke til kommentar

Gjennom firmaet, ja.

 

Broren min og en kompis har Dell'en.

 

Er jo ikke tvil om at Tatungen til 3000kr er et bra kjøp, men jeg kan gjerne strekke meg til 5000-7000kr for noe som virkelig varer en stund. :p

 

Det beste ville vært dersom noen som har et forhold til både Tatungen og Dell'en kunne svart, men det er vel ganske mye å håpe på. :p

Lenke til kommentar

Tatung vil alltid komme med nye modeller! Om de blir billigere tviler jeg på da 32" V32MCHK er en "market entry" modell og derfor subsidiert! Men Tatung vil kunne levere produkter i alle segmenter etterhvert! Fra billig modeller til de mest sofistikerte!

 

Tatung Nordic - Tom

 

Tosch:

Du vet vel ikke Tatung kommer med en ny og bedre modell av 32" til omtrent samme pris?

8787924[/snapback]

 

 

Hinter du til at det gjør det, eller spør du? :hmm:

8839820[/snapback]

Lenke til kommentar
www.netshoposlo.no , sjekker lagerstatus, evt. ringer dem. Kjører til showroomet dems som ligger i stanseveien elns i byen.

8894073[/snapback]

Glem det, leste på siden dems at den er klar for henting iløpet av to timer! :D

Endret av Omar2x6
Lenke til kommentar
Ukens tilbud på netshop... 3995,-...

8888512[/snapback]

2kr billigere enn leverandøren jeg hadde tenkt å handle hos :thumbup: Kommer vel frakt i tillegg da.

8890279[/snapback]

Ikke om du henter den selv på NetShop oslo!

8891110[/snapback]

 

Hvor er det, og hvordan går man fram?

8891513[/snapback]

 

Møkk, kjøpte nettopp denne hos komplett for 4700.....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...