Gå til innhold

Tatung 32" til 5000.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Då var tv'en i hus og kopla opp. Fiksa instillingane til det som er nevnt tideligare i denne posten og det fungerte bra. Kanskje litt mørkt for min smak, så eg kjem til å plukke litt med instillingane i løpet av kvelden.

 

Eg er ingen tv-ekspert, men den her er veldig masse bedre enn 28" vi har på kjøkkenet, som er en ganske ny. Det er en Thomsom Intuvia. Bildet på tatungen er masse klarare og fargane er bedre. Den slår desverre ikkje Phillips'en som står i stova, som eg ikkje får lov å kople opp 360'en til. Men nesten gang opphavet reiser til syden så blir det nok kos der nede. Det er en Civeron/Civeria. Husker ikkje navnet i farten.

 

Det første som slo meg er at tv'en er veldig lekker. Heilt svart uten noken forstyrrande element. Det her er en veldig bra tv til en fattig student som vil påkoste 360'en sin en litt bedre venn.

 

Einaste som trekker ned er en grisestygg kontroll. Men det betyr jo absolutt ingenting i det store og det heile.

 

Lurer du på å skaffe deg ny tv? Kjøp Tatungen!

Lenke til kommentar

Med dei innstillingane som er nevnt tideligare så blir bildet forferdelig mørkt på min skjerm. Merker det spesielt i Oblivion. Ser veldig lite når det blir natt.

 

Hater å sitte å finpusse på innstillingane. Det som er knallbra i Saints Row er dårlig i Oblivion, osv.

Lenke til kommentar
Noen som har koblet denne opp pc? Fungerer det bra?

 

Leste i enn annen post at Pixel ratio 1:1 var viktig hvis man skal koble den opp mot en PC. Har denne tven dette?

8701277[/snapback]

 

Den fungerer faktisk jævlig bra som pc skjerm, alt er helt klart som en vanlig pc skjerm ville vært, bare jævla mye større :D Finner ikke noen feil med den som pc skjerm! Jeg kobler via VGA, D-SUB/SUB-D kabel tror jeg det heter, samme kabel som du bruker fra en pc skjerm til skjermkortet. Denne tv'en har en slik inngang :)

 

Er genialt å game på ;)

Lenke til kommentar
Fikk tatungen min i dag, har lekt meg litt med den :D Testa PS2, Dvd og Vanlig tv (Analog).

 

Jeg er superfornøyd! Bildene er gode og klare, jeg har litt finpussing på instillingene igjen, men er over-all kjempe fornøyd.

8752513[/snapback]

 

Korleis har du stilt inn tv´en din? Eg bruker Bakbelysn: 30, Kont: 45, Lysh: 30, Farge: 37, Skarph: 0 og Støyred: Av til, men den er fortsatt for mørk i dei mørke partia. :hmm:

Lenke til kommentar

Det er Audio PC in og Audio In innganger på TV'n bak

 

Btw: Jeg sitter å ser fotballkampen (England - Brazil) på tv nå, er ikke noe etterslep og bildet er veldig klart (Analoge tv signaler)

 

Er så sykt fornøyd med denne tvn!

 

Edit:

 

Noen av dere andre som har Tatungen, jeg har testa ut PiP funksjonen, får opp en svart rute. Når jeg trykker på "Source" opp eller ned så får jeg bare YUV og HDMI. I Manualen står det at man skal kunne velge TV.

Endret av Stian0
Lenke til kommentar
Noen av dere andre som har Tatungen, jeg har testa ut PiP funksjonen, får opp en svart rute. Når jeg trykker på "Source" opp eller ned så får jeg bare YUV og HDMI. I Manualen står det at man skal kunne velge TV.

8760467[/snapback]

 

Du tenker på å sjå TV i ei lita rute mens du spiller? Det går fint an, du må trykke på video-knappen som er rett overfor source-knappane nederst til venstre på kontrollen. Om du leite litt, så vil du finne TV-signalet.

 

Har virkelig begynt å like denne TV'en eg og. :thumbup:

Lenke til kommentar
Gir det et forsøk til. Vurderer å kjøpe denne TVen etter all den gode kritikken den får. Hvordan er det med muligheter for tilkobling av eksterne høyttalere? Har ikke så mye peiling på tilkoblingsmulighetene men så at det ikke sto noe om audio-out under spesifikasjonene..

8759753[/snapback]

 

Lurer på det samme... Kan noen gi et godt svar?

Lenke til kommentar
Gir det et forsøk til. Vurderer å kjøpe denne TVen etter all den gode kritikken den får. Hvordan er det med muligheter for tilkobling av eksterne høyttalere? Har ikke så mye peiling på tilkoblingsmulighetene men så at det ikke sto noe om audio-out under spesifikasjonene..

8759753[/snapback]

 

Lurer på det samme... Kan noen gi et godt svar?

8783198[/snapback]

 

Den beste løsningen er at du kjøper et scartadapter med audio out! Det funker perfekt! Koster nesten ingenting

 

Tatung Nordic AS - Tom

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...