Gå til innhold

Vet noen hvilken mobil jeg beskriver?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har sett den på tv mange ganger i tv- serier.

Du presser liksom skjermen opp og under ligger ett tastatur slik at skriving går kjapt.

har ikke sett noen slike i norge.

8481555[/snapback]

 

Det er sikkert T-Mobile's Sidekick du tenker på. Har selv sett den i utallige reality-show :)

 

sidekick.jpg

 

http://www.sidekick.com/

 

Det går ann å kjøpe de på f.eks eBay.

Endret av AeroX
Lenke til kommentar
Men er ikke Sidekick låst til T-Mobile på samme måte som for eksempel SE D750 o.l.? Det går sikkert an å fjerne T-Mobile-sperren på den, men er det mange som gjør dette i Norge? Mange som driver med unlocking, men dette er jo ikke helt det samme :)

8496291[/snapback]

 

Mange av de som blir solgt på ebay.co.uk og ebay.com er ikke sperret. Se etter det i beskrivelsen på auksjonen.

 

Tror ikke det går ann å åpne sperren på Sidekick hvis den er sperret, utenom å få koden fra T-Mobile.

Endret av AeroX
Lenke til kommentar

Men utleverer T-Mobile denne sperren i det hele tatt? Jeg trodde det var meningen at man måtte ha T-Mobile, og at man til gjengjeld skulle få en mobiltelefon man kun fikk med dem. For eksempel Sony Ericsson D750i får man kun med T-Mobile. Nå er den derimot helt lik W800i og K750i da :p

Lenke til kommentar
Men utleverer T-Mobile denne sperren i det hele tatt? Jeg trodde det var meningen at man måtte ha T-Mobile, og at man til gjengjeld skulle få en mobiltelefon man kun fikk med dem. For eksempel Sony Ericsson D750i får man kun med T-Mobile. Nå er den derimot helt lik W800i og K750i da :p

8497194[/snapback]

 

Regnet egentlig med at det var sånn 12 mnd'ers lås men er ikke sikker på hvordan de gjør det i USA. Men er iallefall mange som selger opplåste på eBay.

Lenke til kommentar
Men jeg har hørt at bare sms og ringing vil funere i norge pga nettet eller noe.

altså ikke internett og e-mai pushing osv, stemmer dette?

8501773[/snapback]

 

Det er mye mulig ja. Leste noe slikt jeg også. Den vil ikke fungere på nett pga den går via T-Mobile sine servere i USA eller noe i den duren.

 

Men du vil jo kunne SMS'e, ringe, høre på musikk, ta bilder osv..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...