Gå til innhold

Batman vs Spiderman, hvem vinner!?


Hvem vinner?  

442 stemmer

  1. 1. Hvem vinner?

    • Batman
      166
    • Spider-Man
      276


Anbefalte innlegg

dud Batman eier The Flash.. og han kan løpe i lysets hastighet!

8560196[/snapback]

Hahaha, det sier vel sitt om DC Comics.

8560252[/snapback]

Det sier vel egentlig at de to ikke kan sammenlignes. Man kan si hva man vil om Batman og hans manglende krefter, at han ikke er sterk eller rask eller hva det nå er, men på en eller annen måte klarer han å vinne. Pågangsmot, rett og slett.

 

Ikke at det har noe å si, det er bare comics, de kunne skrevet at Robin tok Hulken hvis de ville. Det er tross alt de som bestemmer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dude.. Batman er liksom en av de beste i nærkamp i DC universet .. er bare 2-3 forran han (Lady Shiva, Richard Dragon og KarateKid.. muligens også Connor Hawke...  og nei KarateKid er ikke samme som fra filmene :p )

 

Selv om Batman er best når han planlegger så er han konge i å improvissere. han kan bare se på teknikken og stilen til motstanderen og foruset nesten hver eneste move..

og en Blackout bomb så ligger Spidy der å kaver..

8559959[/snapback]

 

Siden Batman går kledd i svart gumkidrakt er det vel bare naturlig at Spiderman tar på seg den svarte drakta (synd han kvitter seg med den) han også og grisebanker Batman til de grader. :D

 

Åssen skal Batman banke opp Spiderman i det hele tatt da han stresset med å banke opp Ra's Al Ghul og han er et vanlig menneske. :p

Endret av Wooho
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
stemte spiderman iom at jeg ikke har sitt så mye på batman.

8564575[/snapback]

her er vel egentlig problemet.. folk basserer seg på Filmer istedent for Bladene..

8566389[/snapback]

Jeg ser ikke problemet. Skal vi basere det på bladene så varierer det alt for mye, Batman er alt fra en detektiv i tights til The Dark Knight, mens Spider-Man virker mye sterkere med bedre Spidey-Sense i noen comics enn f eks i filmene. Hvis vi derimot sammenligner de nyeste inkarnasjonene, Spider-man 1-3 vs Batman Begins/The Dark Knight, så kan de faktisk sammenlignes.

Lenke til kommentar
Ikke jeg, og vet fortsatt at spiderman ville vunnet.

8693040[/snapback]

 

mhm, slenger meg på med deg.

 

Spidey har jo spidersences og ville ha eid batman i stumpen ( :ermm: )

Greit at batman er smart og sånt, men hvordan skal han ta spiderman når han kan se slagene 2 sec før de blir gjort? Batman er rett og slett for treg til å slå han. :)

Lenke til kommentar

Supermann hadde revet hulken i filler, eller sendt han til verdensrommet hvor han hadde blirr kvalt lett.

 

Hulken hadde knust Spidermann

 

Spidey hadde tatt Batman pga superkrefter og en mye større fleksibilitet.

 

Robin, som vi alle vet, hadde fått juling av hvem som helst

Lenke til kommentar
Supermann hadde revet hulken i filler, eller sendt han til verdensrommet hvor han hadde blirr kvalt lett.

 

Hulken hadde knust Spidermann

 

Spidey hadde tatt Batman pga superkrefter og en mye større fleksibilitet.

 

Robin, som vi alle vet, hadde fått juling av hvem som helst

8745109[/snapback]

 

 

supermann og hulken er en annen sak;)

Lenke til kommentar

Spider-man hadde jo knust batman, batman hadde ikke hatt sjanse i helvete til å engang treffe Spider-man. Spider-man kunne bare hoppet rundt og brukt spidersensene sine, så hadde aldri Batman trudde og Spider-man kunne ha slengt han rundt som en filledokke. Gadgetene hjelper heller lite når han aldri treffer Spider-man.

Lenke til kommentar

Jeg ser ikke problemet. Skal vi basere det på bladene så varierer det alt for mye, Batman er alt fra en detektiv i tights til The Dark Knight, mens Spider-Man virker mye sterkere med bedre Spidey-Sense i noen comics enn f eks i filmene. Hvis vi derimot sammenligner de nyeste inkarnasjonene, Spider-man 1-3 vs Batman Begins/The Dark Knight, så kan de faktisk sammenlignes.

8693196[/snapback]

 

 

Superman hadde uten tvil klart å ta Spider-Man, og siden Batman tidligere har klart å ta Superman, så er dette verdens enkleste regnestykke.

8770237[/snapback]

 

Jeg følte for å utheve en ikke rent liten selvmotsigelse. Nå må du bestemme deg for om vi skal forholde oss til filmene eller bladene her Steffy :wee:

Lenke til kommentar

Jeg ser ikke problemet. Skal vi basere det på bladene så varierer det alt for mye, Batman er alt fra en detektiv i tights til The Dark Knight, mens Spider-Man virker mye sterkere med bedre Spidey-Sense i noen comics enn f eks i filmene. Hvis vi derimot sammenligner de nyeste inkarnasjonene, Spider-man 1-3 vs Batman Begins/The Dark Knight, så kan de faktisk sammenlignes.

8693196[/snapback]

 

 

Superman hadde uten tvil klart å ta Spider-Man, og siden Batman tidligere har klart å ta Superman, så er dette verdens enkleste regnestykke.

8770237[/snapback]

 

Jeg følte for å utheve en ikke rent liten selvmotsigelse. Nå må du bestemme deg for om vi skal forholde oss til filmene eller bladene her Steffy :wee:

8772481[/snapback]

Jeg har bestemt meg for hva jeg synes vi burde gjort i utgangspunktet, men så langt ut i diskusjonen er det vel rimelig håpløst å stille krav til hvordan folk skal tenke. ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...