Gå til innhold

Moderne krigføring i Call of Duty 4 (Multi)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg forbinder nå ordet Call of Duty med WW2. Men det kan forandres på. Merket at når jeg spilte COD3 etter å ha spilt Rainbow Six: Vegas, savnet jeg å kunne gjemme meg skikkelig bak saker og ting. Håper noe slikt blir implentert. Men da blir det vel for likt mye annet.

Gjest Slettet-80wCWpIM
Skrevet

Dette hørtes faktisk morsomt ut

Skrevet

Til alle dere som mener at dette er nesten som Rainbow og Ghos Reacon, jeg tror forskjellen her blir at dette blir mer STØRRE kamper, og ikke bare enkelt steder, og mer

kaos, for å beskrive det sånn :)

Skrevet

Ideen virker god, men jeg skulle helst de hadde valgt et annet navn, dvs unngå å implementere Call of Duty-serien. For meg vil Call of Duty alltid være andre verdenskrig, men men :)

Gleder meg til det kommer mer info, og forhåpentligvis noe skjermbilder etterhvert.

Skrevet
Og heller ikke dette kommer til pc, eller?

8477268[/snapback]

jo det skal komme på PC

8478491[/snapback]

Ok, det var fint å høre.

Hadde også vert fint om CoD3 kommer til pc ja.

Skrevet

COD2 var, utenom grafikk og lyd, ingen god utvikling i forhold til 1'n.

Savnet tanks, jeeps, maskingevær, noe av funksjonaliteten (f.eks. det å hive granater) og muligheten til å spille taktisk.

Gjest medlem-105082
Skrevet

Infinity Ward er en PC platform utvikler, så ja, det kommer til PC. Slik at det er bekreftet.

For min del, synes jeg CoD 1 og 2 var fantastiske spill. Og jeg tror 4'eren holder opp til mine forventinger. Dette skal nok kjøpes.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...