Gå til innhold

Moderne krigføring i Call of Duty 4 (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spør du meg er jeg temmelig lei Thompson, MG42, BAR og alt det WWII mølet. Jeg hadde derimot ikke villet bytte noe av det ut med en M14 heller, hvertfall ikke hvis jeg skulle leke Rambo, men med en M4 hadde nok saken vært biff! Jeg tar forresten tilbake det jeg sa om MG42 ... er vel lite som sier Rambo mer enn å stå oppreist med en MG42 i henda og fyre løs. Ikke særlig virkelighetsnært, men rambo, ja!

 

Jeg gleder meg hvertfall til å se åssen CoD4 blir.

Endret av Appleseed
Lenke til kommentar
Spør du meg er jeg temmelig lei Thompson, MG42, BAR og alt det WWII mølet. Jeg hadde derimot ikke villet bytte noe av det ut med en M14 heller, hvertfall ikke hvis jeg skulle leke Rambo, men med en M4 hadde nok saken vært biff! Jeg tar forresten tilbake det jeg sa om MG42 ... er vel lite som sier Rambo mer enn å stå oppreist med en MG42 i henda og fyre løs. Ikke særlig virkelighetsnært, men rambo, ja!

 

Jeg gleder meg hvertfall til å se åssen CoD4 blir.

8485157[/snapback]

 

men våpene i CoD serien har alltid hatt et halv autentisk våpen system og grafikk.

Mener at nye våpen kommer til å se utrolig stygge ut og høres stygge ut for å ikke nevne det.

Lenke til kommentar
COD2 var, utenom grafikk og lyd, ingen god utvikling i forhold til 1'n.

 

Savnet tanks, jeeps, maskingevær, noe av funksjonaliteten (f.eks. det å hive granater) og muligheten til å spille taktisk.

8478590[/snapback]

 

Man kan kaste granater... Og man kan løpe i CoD2 som en annen her inne ikke tror man kan.

Endret av Shifty
Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...