Gå til innhold

Google-varemerket på topp


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Lurer fælt på hva Coca Cola produserer jeg, de leverer jo ingen tjenester..

8469240[/snapback]

 

Brus..? De har jo støttet x-antall arrangementer i verden, så det er nok veeldig mange som har hørt om coca-cola

 

Fredrik var sekunder før meg her ja :ph34r:

Endret av micke090
Lenke til kommentar

Jeg vil tro at Coca Cola er mer kjent enn General Electric. Du drar til et u-land, sjansen er stor for at de fleste har hørt om Coca Cola, men aner de hva GE er eller gjør? Selv lillebroren min på 7 vet hva Coca Cola er.

 

Det er mulig at mange vet hva f.eks. General Electric er, men det ligger i underbevisstheten. De vet det, men samtidig så vet de det ikke.

Lenke til kommentar
Hva er egentlig hensikten med en slik vurdering? Hva kan den brukes til?

 

Personlig gir jeg blanke f. i merker, men bryr meg heller om varene og tjenestene de kan levere og andre hensyn som angår meg og samfunnet. Ingen tvil om at Google leverer mange bra tjenester. Etter min mening er det i tjenestene verdien ligger og ikke i merkenavnet. Hvis Google hadde levert elendige tjenester hadde jeg syntes de var verd deretter.

8467817[/snapback]

 

Men hvordan vet man hvem som leverer bra tjenester? Til tider har man ikke tid til å sette seg inn i saken, og da er man kanskje villig til å betale mer for et merke man vet leverer kvalitet (fra tidligere erfaringer), det kan jo såklart diskuteres om det er merket, eller erfaringen med tjenester som står bak dog.

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...