Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 25. april 2007 Skrevet 25. april 2007 Tror ikke det kommer idag. da fleste serverne er oppe og ingen patch er lagt til
Ghaundan Skrevet 25. april 2007 Skrevet 25. april 2007 Om ikke USA fikk patch igår fikk ikke vi patch idag
H-Frame Skrevet 25. april 2007 Skrevet 25. april 2007 (endret) Jepp, men når patchen tenker jeg halve wow skal skaffe seg nether drake, pvp items etter bc er ikke så bra uansett :/ Endret 25. april 2007 av Kandalf
øl_i_tastaturet Skrevet 25. april 2007 Skrevet 25. april 2007 Jepp, men når patchen tenker jeg halve wow skal skaffe seg nether drake, pvp items etter bc er ikke så bra uansett :/ 8467008[/snapback] Men PVP er morsommere enn endeløs grinding og 5000G til riding skill. Jeg hater Blizzard for akkurat det der. De kunne heller laget en stor questchain som virkelig var morsom enn at du må gjøre samme quest opptil ti ganger daglig for å skaffe rep.
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 25. april 2007 Skrevet 25. april 2007 (endret) Jepp, men når patchen tenker jeg halve wow skal skaffe seg nether drake, pvp items etter bc er ikke så bra uansett :/ 8467008[/snapback] når ikke halve populasjonen har epic mount fra før tviler jeg sterkt på det =) tror også de fleste ikke har tid til 2-3 uker repgrinding bare for en flyingmount i en annen form. Om man allerede har en epic. Endret 25. april 2007 av KRAFortune
gamer73 Skrevet 25. april 2007 Skrevet 25. april 2007 når ikke halve populasjonen har epic mount fra før tviler jeg sterkt på det =) tror også de fleste ikke har tid til 2-3 uker repgrinding bare for en flyingmount i en annen form. Om man allerede har en epic. Jeg har tid:) Dvs jeg tar meg tid til slikt. Jeg dropper lett alt som heter raiding med guildet og alt annet for å skaffe meg den dragen:) Min filosofi er: Først mine ønsker, deretter guildet og alle andres ønsker:) Ps. jeg fikk epic riding skill i går:) Og det er svært få i guildet mitt som har det tror jeg.
gamer73 Skrevet 25. april 2007 Skrevet 25. april 2007 uansett selv om pvp gear suger så tror jeg at nå som gems er blitt billigere at jeg kanskje skal farme litt etter dem:) pvp gems er sikkert ganske gode:)
øl_i_tastaturet Skrevet 25. april 2007 Skrevet 25. april 2007 uansett selv om pvp gear suger så tror jeg at nå som gems er blitt billigere at jeg kanskje skal farme litt etter dem:) pvp gems er sikkert ganske gode:) 8467444[/snapback] Farme PVP-gems? Hvem gems snakker du om?
gamer73 Skrevet 25. april 2007 Skrevet 25. april 2007 sist jeg så kunne man bruke honor poeng for å skaffe pvp socket gems:) Altså farme honor:)
øl_i_tastaturet Skrevet 25. april 2007 Skrevet 25. april 2007 sist jeg så kunne man bruke honor poeng for å skaffe pvp socket gems:) Altså farme honor:) 8467868[/snapback] Ah, får man kjøpt de hos diverse pvp factions?
Proxor Skrevet 25. april 2007 Forfatter Skrevet 25. april 2007 jepps er ein kar inne hvor man kjøper superior/epic sett hvor man også får kjøpt socket gems. vertfall det i stormwind.
DeadbeaT Skrevet 25. april 2007 Skrevet 25. april 2007 ikke i dag. pro tip: sjekker Worldofwarcraft.com på tirsdags kvelden for å vite om patchen er gått live
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå