Gå til innhold

ang honor points

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
Skrevet

Tror ikke det kommer idag. da fleste serverne er oppe og ingen patch er lagt til

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jepp, men når patchen tenker jeg halve wow skal skaffe seg nether drake, pvp items etter bc er ikke så bra uansett :/

Endret av Kandalf
Skrevet
Jepp, men når patchen tenker jeg halve wow skal skaffe seg nether drake, pvp items etter bc er ikke så bra uansett :/

8467008[/snapback]

Men PVP er morsommere enn endeløs grinding og 5000G til riding skill. Jeg hater Blizzard for akkurat det der. De kunne heller laget en stor questchain som virkelig var morsom enn at du må gjøre samme quest opptil ti ganger daglig for å skaffe rep.

Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
Skrevet (endret)

8467008[/snapback]

når ikke halve populasjonen har epic mount fra før tviler jeg sterkt på det =) tror også de fleste ikke har tid til 2-3 uker repgrinding bare for en flyingmount i en annen form. Om man allerede har en epic.

Endret av KRAFortune
Skrevet
når ikke halve populasjonen har epic mount fra før tviler jeg sterkt på det =) tror også de fleste ikke har tid til 2-3 uker repgrinding bare for en flyingmount i en annen form. Om man allerede har en epic.

Jeg har tid:) Dvs jeg tar meg tid til slikt. Jeg dropper lett alt som heter raiding med guildet og alt annet for å skaffe meg den dragen:) Min filosofi er: Først mine ønsker, deretter guildet og alle andres ønsker:)

Ps. jeg fikk epic riding skill i går:) Og det er svært få i guildet mitt som har det tror jeg.

Skrevet

uansett selv om pvp gear suger så tror jeg at nå som gems er blitt billigere at jeg kanskje skal farme litt etter dem:) pvp gems er sikkert ganske gode:)

Skrevet

jepps er ein kar inne hvor man kjøper superior/epic sett hvor man også får kjøpt socket gems. vertfall det i stormwind.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...