Gå til innhold

ang honor points

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag var det lissom meninga eg skulle kjøpe meg nye skuldrer fra epic settet med honnor point men neida eg hadde ikke fått alle honor pointene eg skulle, har merka eg altid har brukt og får 3-400 mindre honor point en eg skal hver gang det oppdateres så igår spillte eg så eg fekk rundt 3-400 honor point mer en va armor delen kostet men idag når eg gla og fornøgd skulle kjøpe så er eg 200honor for lite! så iriterande så nå må eg vente helt til i morra igjen.

Noen andre som har det problemet?

Noen som vet hvorfor det er sån?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som det samme jeg opplevde for en stund tilbake.

Det er en update bug i wow.

Hva jeg gjorde var å sende en mail til GM. Det ble noen tickets frem og tilbake før dem skjønte at noe var feil, så ikke gi deg. Siste Gm jeg snakket med sa at Blizzard mistenkte at det var en bug som forårsaket dette. Dessverre er ikke alle GM,s like oppdattert.

Etter den siste ticketen jeg sendte gikk det 10m så hadde jeg fått alle honor points.

Skrevet

Javel? Så honoren du tjener opp som vises i karakter vinduet ditt under honor stemmer ikke? Det er ikke snakk om estimated honor her tror jeg.

Honor poengene dine som står i karaktervinduet ditt skal du kunne stole på.

Skrevet

Sånn som jeg forstår det så har hann fått mindre enn estimated ettersom han sier "har merka eg altid har brukt og får 3-400 mindre honor point en eg skal hver gang det oppdateres". Kan være meg som misforstår men han kan jo ikke vite hva han skal ha på forskudd akkurat på poenget. + - 400 er helt vanlig.

Skrevet

Haha, samme skjedde med meg. Skulle kjøpe PvP skuldrene, og grinda honor til jeg sto at jeg kom til å få 200 mer en det jeg trengte. Når honoren ble updata hadde jeg akkurat nokk poeng til å kjøpe. Sjuk flaks :p

Og nei, det er ikke en bug. Det kalles estiamted honor, go figure :p

Skrevet

Om det er estimated det er snakk om så har Kandalf rett.

Det kan man aldri gå utfra er riktig, siden det er for mange faktorer i spillet et addon kan regne feil på.

Gå kun ut fra at det som står i karakter vinduet er riktig. :)

Skrevet (endret)

noe ot men; bare meg som mener pvp rewards bør buffes og at systemet bør tilbake som pre-bc* ?

*var vel strengt tatt patch 1.12/11, ikke bc ;)

Endret av Be__bad
Skrevet
Jo mente i dag, er ikke 100% våken  :p

8466518[/snapback]

Hehe :p Håper det kommer idag. Men hvis det kommer idag, så åpner de vel også Black Temple og de nye factionsa idag også? Rart det da går ann å spille på noen servere allerede.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...