Lagn Skrevet 14. juli 2007 Skrevet 14. juli 2007 du har ikke tilgang til telefonen med å koble til usbkabelen og bruke vanlig explorer? da får du bare sett det som er på minnekortet. hvis du har tilgang til telefonen med myphoneexplorer eller noe annet, jeg vet ikke, så kanskje filene er skjulte osv..
stclem Skrevet 14. juli 2007 Skrevet 14. juli 2007 Noen som har 2gb minnekort til denne som kan bekrefte at det funker. Står at den bare støtter opp til 1gb. http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=no&...id=10804&tid=14
Lagn Skrevet 14. juli 2007 Skrevet 14. juli 2007 antar du vet hvorfor de skriver den støtter bare 1 gb og at du vil være bombesikker.
stclem Skrevet 14. juli 2007 Skrevet 14. juli 2007 Skjønte ikke helt svaret ditt. Jeg ser at de skriver 1gb, men ser i denne tråden at andre har kjøpt 2gb kort.
Aginaridan Skrevet 14. juli 2007 Skrevet 14. juli 2007 Jeg stappa nettopp i et minnekort på 2GB, fungerer helt fint det. Minnekort over 1GB var sikkert ikke tilgjengelig når den informasjons-siden ble opprettet, og har tydeligvis ikke blitt oppdatert i etterkant.
Olaaaaa Skrevet 19. juli 2007 Skrevet 19. juli 2007 Finnes det noen tredjeparts programmer til denne telefonen? Har kjempet en tapende kamp mot den lobotomerte adresseboka som bare støtter 15 medlemmer per gruppe og bare 10 grupper. Det holder ikke....
frostbitten Skrevet 21. juli 2007 Skrevet 21. juli 2007 Noen som vet hvor en kan finne en ssh-klient til denne?
lunix Skrevet 24. juli 2007 Skrevet 24. juli 2007 Noen som vet hvor en kan finne en ssh-klient til denne? 9112973[/snapback] eller en side dedikert til denne med forskjellige programmer? Freeware eller shareware. Nettopp fått telefonen og har lyst til å "leke" litt
Radial Skrevet 25. juli 2007 Skrevet 25. juli 2007 Noen andre som irriterer seg over at siste siffer havner på linja under de syv første når du taster inn et telefonnummer? Virker som at telefonen er designet for bruk i land med syv telefonsiffer, ikke åtte. Sånn: XXXXXXX X Burde være sånn: XXXXXXXX
Wazu Skrevet 27. juli 2007 Skrevet 27. juli 2007 Noen andre som irriterer seg over at siste siffer havner på linja under de syv første når du taster inn et telefonnummer? Virker som at telefonen er designet for bruk i land med syv telefonsiffer, ikke åtte. Sånn: XXXXXXX X Burde være sånn: XXXXXXXX 9138460[/snapback] Helt enig, skjønner ikke hvorfor de ikke minsket tallene littegrann. Men sånn til vanlig tenker jeg ikke noe over det, da jeg uansett går inn på anrop eller telefonboken for å ringe noen. Er vel noen år siden sist jeg har tastet et nummer manuelt på en mobil. Og gratulerer med ny telefon BrageC, håper du får mye glede av den
Krillekongen Skrevet 28. juli 2007 Skrevet 28. juli 2007 Og gratulerer med ny telefon BrageC, håper du får mye glede av den 9156251[/snapback] Takker :!: Sitter å roter med den nå. Gud, så deilig telefon Får ikke tatt den i bruk som telefon før 3. oktober da, grr.
andypandy Skrevet 28. juli 2007 Skrevet 28. juli 2007 (endret) snip Men hvis du ikke får tatt den i bruk før i oktober, hvorfor ikke gå for en K850i istedet? =) hehe, var bare et forslag! Selv har jeg en K810i på vei i posten! *glede seg* Forresten, jeg tror jeg vet svaret her, men vil bare spørre for sikkerhets skyld, følger det med en liten minnebrikke på 128 mb? mener og ha lest det et sted Endret 28. juli 2007 av andr3asb
Krillekongen Skrevet 28. juli 2007 Skrevet 28. juli 2007 Men hvis du ikke får tatt den i bruk før i oktober, hvorfor ikke gå for en K850i istedet? =) hehe, var bare et forslag! Selv har jeg en K810i på vei i posten! *glede seg* Forresten, jeg tror jeg vet svaret her, men vil bare spørre for sikkerhets skyld, følger det med en liten minnebrikke på 128 mb? mener og ha lest det et sted 9161151[/snapback] Right Fulgte med en minnebrikke på 128mb ja. Jeg som trodde jeg kunne bruke min Duo Pro brikke på 2 gig. Guess I was wrong ._.
benz Skrevet 28. juli 2007 Skrevet 28. juli 2007 Har også fundert litt på dette med størrelsen på siffrene! Det skulle absolutt ha vært mulig å velge mindre skrift for å få plass til alle 8 på en linje. Samme med størrelsen på SMS-teksten, skulle ha vært mulig å velge større skrift (begynner å bli gammel, har litt redusert lesesyn...). En annen ting jeg irriterer meg litt over er at datoen ligger over klokka når du velger stor visning. Litt info om SW for de som er interessert: telefonen min var levert med R1KG001 for 2 mnd siden. Installerte ny SW ved hjelp av autonedlastingen til SE: ny SW er R6BC002. Ikke mye å klage på ellers...
Riot™ Skrevet 30. juli 2007 Skrevet 30. juli 2007 Kjøpte meg denne idag. Ganske fornøyd, men lurte på om det var mulig å koble denne til det trådløset nettet for litt gratis surfing? Hadde vært kjekt å sjekke etter noen gøye spill eller programmer.
Wazu Skrevet 5. august 2007 Skrevet 5. august 2007 Noe spesielt man må gjøre for å kunne ta i bruk rss-feeds? har prøvd flere, men ingen av dem fungerer, får bare opp en melding om at den spesifiserte adressen ikke finnes. Har sjekket at feedsene funker på en annen mobil og på pc'en. Hadde vært greit å få det til.
Jarik Skrevet 6. august 2007 Skrevet 6. august 2007 (endret) Noen som vet hva det treikonet oppe til venstre på skjermen er for noe ? Det er ved siden av 3g ikonet. Og er det noen som kan bekrefte at 4GB minnekort fungere i denne telefonen ? Endret 6. august 2007 av Jarik
Litraphy Skrevet 9. august 2007 Skrevet 9. august 2007 Noen andre som syntes batteriet var heller dårlig på K810i? Med normalt bruk så må jeg fort lade etter bare noen få dager. Kan glatt gå fra fullt batteri til halveis på 1-2 dager hvis jeg bruker _litt_ kamera/mp3- spiller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå